PDA

View Full Version : doe ik het of doe ik het wel.



E.Smit
26 juni 2003, 19:25
Ik kan van iemand dit lijstje voor 240 euro krijgen is het als je van metal
als Iron Maiden en oude metallica houdt de moeite waard?


Obituary - Anthology 10
Rhapsody - Dawn of Victory 12
Rhapsody - S.o.e.Lands 10
Rhapsody - Power of the dragonflame 17
Spawn the Album 8
Immortal - Battles in the north 8
Immortal - Sons of northen darkness 10
CoB - Follow the Reaper 8
Slayer - Reign in Blood 10
Slayer - Undisputed Attitude 5
Marduk - Panzer Division 7
Marduk - Live in Germania 9
Dimmu Borgir - Spiritual Black Dimen. 8
CoF - Bitter Suits to Succubi 8
CoF - Midian 12
CoF - From the Cradle to Enslave 8
CoF - Cruelty and the Beast 8
Megadeth - Cryptic Writings 8
Megadeth - Rust in Peace 8
Megadeth - Peace sells.. 8
Apocalyptica - plays metallica 5
Stratovarius - Infinite 10
In flames - Tokyo Showdown 4
In flames - c.o.l.o.n.y. 8
Iced Earth - horror show 5
Iced Earth - Tribute to The Gods 8
Iced Earth - Alive in Athens ( cd123 ) 14
Iced Earth - Something Wicked.. 9
Iced Earth - The Dark Saga 8

Mithrandir
26 juni 2003, 19:58
8.25 per cd en krijg je dan originelen of kopieen? Je kan ze natuurlijk ook ff lenen, een stapeltje cd's kopen a 50 ct p/s en gaan branden.

E.Smit
26 juni 2003, 20:24
8.25 per cd en krijg je dan originelen of kopieen? Je kan ze natuurlijk ook ff lenen, een stapeltje cd's kopen a 50 ct p/s en gaan branden.

het zijn originele,

het onderwerp moet trouwens heten: doet ie het of doet ie het niet.

Wilson
26 juni 2003, 20:30
KAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAA

E.Smit
26 juni 2003, 20:42
KAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAA

heb alles altijd het liefst origineel.

wietse
26 juni 2003, 20:56
KAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAA

heb alles altijd het liefst origineel.

groot gelijk heb zelf ook geen gebrande cd's in huis op die na die ik zelf vanaf elpee gebrand heb en die nooit op cd uitgebracht zijn.
origineel betekent goede geluidskwaliteit en met iets wat je downloadt moet je dat maar afwachten.
ik vind het trouwens voor 2e hands cd's nog een forse prijs ,moeten ze al in hele goede staat zijn wil ik dat er voor betalen.
probeerde gemiddele prijs wat omlaag tekrijgen als ik jou was ongeveer 7 euro per stuk ,daar vind je ze namelijk ook wel voor in 2ehands cd zaken.
je kan hem ook gewoon een bod doen en zien hoe hij reageert.

Harry
26 juni 2003, 20:56
geef die jongen eens normaal advies, dat gejat en gesteel van jullie ook altijd. Hij wil ze kopen, wat mot 't kosten, duidelijk.
Ik weet het niet, ik ken die muziek niet, maar voor 2e hands cd's zou ik minder betalen.

Wilson
26 juni 2003, 21:40
KAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAA

heb alles altijd het liefst origineel.

groot gelijk heb zelf ook geen gebrande cd's in huis op die na die ik zelf vanaf elpee gebrand heb en die nooit op cd uitgebracht zijn.
origineel betekent goede geluidskwaliteit en met iets wat je downloadt moet je dat maar afwachten.
ik vind het trouwens voor 2e hands cd's nog een forse prijs ,moeten ze al in hele goede staat zijn wil ik dat er voor betalen.
probeerde gemiddele prijs wat omlaag tekrijgen als ik jou was ongeveer 7 euro per stuk ,daar vind je ze namelijk ook wel voor in 2ehands cd zaken.
je kan hem ook gewoon een bod doen en zien hoe hij reageert.

ja, idd, als ik het geld had ik ook alle cd's origineel gekocht, maarja ben maar een arm scholiertje. Als ik mijn hele cd collectie gekocht zou moeten hebben was ik al snel 1000 euro kwijt geweest. ALs kazaa er niet geweest was luisterde ik waarschijnlijk nu nog naar radio 538 oid.

Ic3gl0vE
26 juni 2003, 23:34
Ik kan van iemand dit lijstje voor 240 euro krijgen is het als je van metal
als Iron Maiden en oude metallica houdt de moeite waard?


Nee. CoF, Dimmu, immortal en Marduk zul je dan zeker niet waarderen.

Iced Earth en megadeth vind je waarschijnlijk wel steengoed

Bates15
26 juni 2003, 23:45
KAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAA

...........LITE

Alleen om te luisteren. Als ik het goed vind kopen, zo niet dumpen.

E.Smit
27 juni 2003, 19:17
Heb nummertje van internet gehaald van Marduk en vond het
net slipknot. Megadeth en Iced earth vind ik heel goed vooral
Iced earth.

Timmer
27 juni 2003, 21:28
Nee man Iced Earth vind je vast niet goed en die 3CD Alive in Athens wil je vast snel wel weer kwijt ... ik bied mij bij deze aan ;)


Marduk is maar zozo vind ik, Immortal (Sons of Northern Darkness) en Dimmu Borgir zijn wel leuk als je een beetje van dat soort over-the-top black metal houdt.


BTW ik heb zelf een kabelinternet aansluiting maar ik koop toch nog steeds al mijn ceedees origineel (vooral als het om metal gaat, de thrill van voor het eerst een nieuwe cd lusiteren is toch altijd wel fijn, vindik). Af en toe een nummertje downloaden als ik een goede review van ee ncd heb gehoord doe ik wel, en als ik het dan wat vind, kopen die hap.

Er zitten trouwens goede albums bij. dat die gast ze allemaal wil verkopen! Nou ja, zijn probleem. Ik zou het wel weten als ik jou was 8-) Hoewel 240 euro in een klap wel een boel is.

Swan
27 juni 2003, 21:43
Heb nummertje van internet gehaald van Marduk en vond het
net slipknot.

:o


ga in ieder geval heel veel metal cds kopen zodat jeje kennis opschroeft en niet meer met zulke domme vergelijkingen aankomt :evil:

E.Smit
28 juni 2003, 08:28
Sorry wou marduk niet beledigen met slipknot maar dat ene nummer
vond ik er wel een beetje op lijken.

Ik heb een nummertje van rhapsody gedowned en dat beviel me erg goed. Die kruising tussen metal en folkmusic is zeer goed geslaagd.

Ik ga ook nog proberen af te dingen want hij zei dat hij 30% van
de actuele waarde er af had gehaald. Vind ik toch iets te weinig.

En ik vraag ook effe of er veel speedmetal tussen zit want daar hou
ik echt niet van.

wietse
28 juni 2003, 14:59
En ik vraag ook effe of er veel speedmetal tussen zit want daar hou
ik echt niet van.

je houdt niet van speed metal en wel van de oude metallica ,wat noem jij dan speedmetal?
metallica viel in het begin toch echt onder speedmetal,
heavy metal was voor maiden e.d megadeth, metallica etc werd speed metal genoemd is naar hedendaagse begrippen geen speed meer maar toen heus wel.

E.Smit
28 juni 2003, 17:07
Ik vind van de oude metallica alleen batterie en fight fire with fire
speedmetal. Al hoor ik Morduk kan ik metallica niet echt speedmetal
vinden.

denniseindhoven
28 juni 2003, 17:43
ja, idd, als ik het geld had ik ook alle cd's origineel gekocht, maarja ben maar een arm scholiertje. Als ik mijn hele cd collectie gekocht zou moeten hebben was ik al snel 1000 euro kwijt geweest. ALs kazaa er niet geweest was luisterde ik waarschijnlijk nu nog naar radio 538 oid.

Onzin, toen ik op de middelbare school zat, kocht ik ook alle CD's die ik wilde hebben en dat waren er heel veel. Als je gewoon niet uitgaat (net als ik toen), is het best te doen ;). En dan kan je op je zeventiende ook een Fender Telecaster kopen (Amerikaanse) :).

E.Smit
29 juni 2003, 07:58
Heb besloten dit lijstje te kopen:

Iced Earth - horror show
Iced Earth - Tribute to The Gods
Iced Earth - Alive in Athens ( cd123 )
Iced Earth - Something Wicked..
Iced Earth - The Dark Saga
Megadeth - Cryptic Writings
Megadeth - Rust in Peace
Megadeth - Peace sells..

Rhapsody - Dawn of Victory
Rhapsody - S.o.e.Lands
Rhapsody - Power of the dragonflame

wietse
29 juni 2003, 09:05
verstandige keuze heb je zeker muziek die je leuk vindt en het je bent ook nog goedkoper uit.

Neals
29 juni 2003, 21:47
In Flames had er ook wel bij gemogen, de rest had van mij ook niet gehoeven

E.Smit
30 juni 2003, 19:34
die koop ik wel een andere keer.

Ic3gl0vE
30 juni 2003, 19:50
is tribute to the gods tegenwoordig los te koop? Naar mijn weten hoort 'ie in die 5cd box van Iced Earth.

Neals
30 juni 2003, 23:50
hij is los te koop, alleen de primeur zat in die box

E.Smit
6 juli 2003, 17:23
Ik heb echt geen spijt van, wat een goeie muziek.

Anders Destium
6 juli 2003, 21:24
Ik vind van de oude metallica alleen batterie en fight fire with fire
speedmetal. Al hoor ik Morduk kan ik metallica niet echt speedmetal
vinden.

Van dat lijstje zul je inderdaad geen spijt krijgen, je had ook nog In Flames en misschien COB kunnen doen, Apocalyptica gaat snel vervelen.

Speed Metal is NIET de snelste soort metal: Marduk is extreme black metal, en GEEN speed metal :)

schaap
7 juli 2003, 21:26
CoB zou ik er zeker nog wel bij doen, verder veel plezier met Rhapsody, er gaat een wereld voor je open :wink:

E.Smit
17 juli 2003, 19:54
Ik vind wel dat sommige harde nummers van iced earth echt herrie is,
bijv: disicples of the lie. Megadeth vind ik ook zeeeeeer relax vooral
van die nummers als Mastermind en Sin zijn echt goed om aan te horen.
Rhapsody vindt ik ook zeer goed maar je moet er wel een beetje voor
in de stemming zijn bijv al heb je net Lord of the rings gekeken.