PDA

View Full Version : nieuwe gitaar..... best for less:-)



Rooker
14 juli 2013, 21:44
He.....

Wat de titel al zegt.. ik zit er over te denken om binnenkort een nieuwe gitaar aan te schaffen. Ik bezit al een goede strat. Echter ben ik nu op zoek naar een gitaar met humbuckers en vaste brug. Voor de hand ligt vanzelfsprekend een tele. Echter is mijn budget echt klein. Denk max 350.00. Ik kom dus waarschijnlijk uit bij een squier. Ook epiphone sluit ik niet uit, kan best overweg met gibsonachtige. Ik wil echter wel kwaliteit. Ik ben geen beginner en zit niet te wachten op een niet af te stellen gitaar, waaardeloze elementen of ontstemmen. Wie kan mij een gitaar adviseren om eens nader te onderzoeken. Alvast erg bedankt!

fred dons
14 juli 2013, 21:52
voor eur 350 heb je al snel een top 2e hands gitaar waar de vorige eigenaar alvast de nodige upgrades verzorgt heeft , ik zou me daarom niet te snel blind staren op "nieuw" , er staat genoeg leuk spul op gitaarmarkt. wil je toch nieuw kijk bij dan bij de squier vintage vibe series, ietsie boven je budget maar dat is het zeker waard
http://www.bax-shop.nl/solid-body/squier-classic-vibe-stratocaster-60s-3-color-sunburst-rw/product-details.html?gclid=CPGE9tngr7gCFYdc3godRnwAHg
http://www.bax-shop.nl/solid-body/squier-vintage-modified-surf-stratocaster-elektr-gitaar-blauw/product-details.html
http://www.bax-shop.nl/solid-body/squier-vintage-modified-jazzmaster-olympic-white-rw/product-details.html

TW-Pieter
14 juli 2013, 23:29
Voor 350E kun je heel wat kanten op... Ben je bereid om zelf er nog wat aan te klussen? Je kunt leuke resultaten bereiken door bijvoorbeeld voor 200-250E een lekker spelende Epi te kopen en dan de rest te besteden aan een lekker setje pickups. Heb dat zelf gedaan met een Epi Firebird studio: voor 250e gekocht en voor 100e een setje SD '59 en JB gescoord. Achteraf nog wel wat afstelwerk aan gehad, maar het is nu voor het geld een heerlijke gitaar...

blademan
14 juli 2013, 23:40