PDA

View Full Version : Houtaanbod op Marktplaats



Ike57
14 juli 2013, 14:44
Via Marktplaats kun je een RSS feed genereren waarbij je zoekt op bepaalde trefwoorden. Het resultaat is een feed met de laatste 100 resultaten van je zoekopdracht. Nadeel van deze feed is je alleen kunt zoeken in hoofdgroepen, zoals "Doe-het-zelf en Verbouw" en niet in een subgroep zoals "Hout en Planken".

Enige tijd geleden heb ik een scriptje gemaakt dat de feed ophaalt en deze ook filtert zodat alleen de resultaten uit "Hout en Planken" worden getoond. Ik heb het al een poosje in gebruik maar ik heb nu ook maar eens de moeite genomen om enige opmaak toe te voegen zodat hij beter leesbaar is.

Dus, just for fun, wie er gebruik van wil maken die gaat gerust zijn gang.

Hier is de link: Marktplaats feed bijzondere houtsoorten (http://www.atgp.nl/mp/mp.php)

Er kunnen nog meer houtsoorten toegevoegd worden, dus roep maar en ik zal ze er bij zetten. :D

Pontimic
15 juli 2013, 22:25
Helemaal super!! Dat scheelt weer een hoop zoekwerk!

superfly
18 juli 2013, 20:25
Ik had geen idee dat er op marktplaats wel eens iets interessant passeert, dank je Ike

rickkoorman
20 juli 2013, 06:54
Tof....vond het leuk om te zien dat ik zelf boven aan stond...haha

stijnkenens
20 juli 2013, 09:28
Ha, interessant, ik zie op facebook altijd van die mooie planken passeren.
Jammer dat het zo ver is ...

Misschien eens een rondtocht maken langs een paar Nederlandse speciaalhout handelaars !!!



s.

rickkoorman
21 juli 2013, 19:47
@stijnkenens : Je bent meer dan welkom. We ontvangen met enige regelmaat mensen uit andere delen van Europa. Mooi dat "koffie" bijna een universele taal is ...haha...Koffie en koek is altijd goed !!

grizzly
21 juli 2013, 21:49
Er kunnen nog meer houtsoorten toegevoegd worden, dus roep maar en ik zal ze er bij zetten. :D
Plataan :)

Ike57
21 juli 2013, 22:00
Plataan :)

:D Die stond er al tussen ...