PDA

View Full Version : WOW!!! experience...



G2G
26 juni 2003, 17:30
Had net even de tab van In Bloom van Nirvana afgedrukt en begon het te spelen met volle power van men amp (alles open, behalve de gain op 6)
Wat een song, zo gemakkelijk, maar toch zo emotievol, ik kreeg er net geen orgasme van, maar zat er niet ver naast. Ineens kwam er zelfs een vonk uit men versterker! Toch meer even wat minder gezet, ik blaas niet graag men Fender amp de lucht in... Maar jongens, nog nooit zo geen ervaring opgedaan als deze! Wat een lied, wat een emotie, wat een FUN!

Nog iemand zoiets meegemaakt?

Ps: ik wist wel niet goed in welk forumonderdeel ik dit moest zetten maar verplaats het dan maar naar het goede odnerdeel.

Caio

Mithrandir
26 juni 2003, 17:31
Ik zou je versterker maar eens na laten kijken.

G2G
26 juni 2003, 17:32
Bwa, hij werkt nog dus...denk ik toch

Caio

zium
26 juni 2003, 18:15
hehe ik vind t altijd leuk om na een avond jimi hendrix ofzo oefenen even territorial pissings kei hard uit m'n ampje te blazen

heerlijk :)

heb overigens nog nooit gehad dat er vonken uit m'n amp zijn gekomen :D

Ic3gl0vE
26 juni 2003, 18:18
Ik zou je versterker maar eens na laten kijken.

Waarom? Die versterker laat merken dat In Bloom helemaal niet zo'n geweldig nummer is :razz:

slayurrr
26 juni 2003, 19:42
in bloom vind ik nou niet echt een emotioneel nummer (tis natuurlijk ook in welke zin van emotie maar als nog).
van nirvana vind ik Something in the way wel wat hebben (niet dat ik veel nirvana luister maar toch :lol: )
tjah voor mij zijn echt emotionele nummers:
Death - voice of the soul
Steve vai - for the love of god
Pantera - cemetary gates
Metallica - one
Children of bodom - hate me (kzou niet weten waarom)

:cool:

Ic3gl0vE
26 juni 2003, 19:43
cemetary gates is cool
Suicide Note van pantera is ook wel héél mooi

slayurrr
26 juni 2003, 19:52
ja idd, echt van die nummers die gewoon "wat hebben" 8-) echt chill om naar te luisteren.
ow ja wask nog bijna vergeten: Savatage - chance, dies zeer cool en kan zeker in mijn rijtje niet ontbreken.

Rubenios
26 juni 2003, 20:02
in bloom vind ik nou niet echt een emotioneel nummer (tis natuurlijk ook in welke zin van emotie maar als nog).
van nirvana vind ik Something in the way wel wat hebben (niet dat ik veel nirvana luister maar toch :lol: )
tjah voor mij zijn echt emotionele nummers:
Death - voice of the soul
Steve vai - for the love of god
Pantera - cemetary gates
Metallica - one
Children of bodom - hate me (kzou niet weten waarom)

:cool:

Death voice of soul *ORGASM* wat een uber nummer is dat... btw, voor CoB zou ik eerder Everytime i Die kiezen of Angels don't Kill....

nog een mooie: Hammerfall (jah ik weet het gay blablabla, maar wel lekkere muziek) - Always will be...
en van eigen grond: Golden Earring - 45 miles

Ic3gl0vE
26 juni 2003, 22:43
[nog een mooie: Hammerfall (jah ik weet het gay blablabla, maar wel lekkere muziek) - Always will be...



Hoezo gay, dat nummer is prachtig!

Negative K3 fan
26 juni 2003, 22:48
dat heb ik nou alitjd als ik naar rusty cooley kijk... dat ene nummer, "under influence" ofzo, die is gewoon echt gaaf en emotievol. Krijg ik kippenvel van!

Rubenios
26 juni 2003, 23:01
dat heb ik nou alitjd als ik naar rusty cooley kijk... dat ene nummer, "under influence" ofzo, die is gewoon echt gaaf en emotievol. Krijg ik kippenvel van!

Isn't that cute...


BUT IT'S WRONG!!! :D

Wilson
26 juni 2003, 23:06
yeah cow and chicken!! :P

Swan
26 juni 2003, 23:30
ik ben blij voor je

ArpeggioKing
26 juni 2003, 23:34
yeah cow and chicken!! :P

you DAMN idiot!, Ken je klasieken! dat is geen cow and chicken maar een quote van 2 stupid dogs!!!!!

Rubenios
27 juni 2003, 23:10
yah idd :D

ik vind hem nog steeds uber cool om op een forum te gebruiken... :D

Swan
27 juni 2003, 23:19
yah idd :D

ik vind hem nog steeds uber cool om op een forum te gebruiken... :D



ik ben ook blij voor jou...

Rubenios
28 juni 2003, 17:33
fijn :) wil je een knuffel??? :)