PDA

View Full Version : Nieuwe lijn van Vox: Tone Garage



Mitch
13 juli 2013, 13:21
Met een momenteel gebruikelijk gelijke layout voor alle pedalen, drives in verschillende mates van heftigheid (alle met buis op hoge spanning) en ongetwijfeld sfeer ledjes om deze in het oog te laten springen :D Daarnaast een fuzz én een analoge delay.

Anyhow, hier de eerste demo:

http://youtu.be/4_pIusaO1dU

En ik zie bemoedigende eerste prijsindicaties van minder dan $150. Als dat in euro's ook zo zou zijn is dat niet gek.
Pagina van Vox zelf:
http://www.voxamps.com/pedals/tonegarage/

Ace 1.15.19
13 juli 2013, 13:53
Ziet er veelbelovend uit!

Bassa
13 juli 2013, 14:36
De boost, overdrive, distortion en fuzz worden 149 euro en de delay 129 euro.

Dirk_Hendrik
13 juli 2013, 19:00
Overtuigend.... en delay die "all discrete circuitry" is en een paar regels later over een BBD chip gaan praten. Ook Korg (waaronder Vox dus valt) heeft blijkbaar weer eens een marketingafdeling ingericht met werkloze studenten communicatiewetenschappen.

Verder,.. ben benieuwd

Brum
13 juli 2013, 19:21
Het delay pedaal is samen met het distortion pedaal wel de enige die ik erg goed vind klinken, de rest doet me weinig. Aan de hand van het filmpje in ieder geval. Dat delay pedaal zou ik in het echt ook wel 's aan de tand willen voelen.

Mitch
13 juli 2013, 21:09
Ja, dat was dan wel weer grappig. De overdrives worden ook allemaal aangeprezen met het feit dat ze vooral geen IC's aan boord hebben. Stel je voor zeg, dat kan nooit goed zijn :D

onrust nv
20 juli 2013, 10:53
Overtuigend.... en delay die "all discrete circuitry" is en een paar regels later over een BBD chip gaan praten. Ook Korg (waaronder Vox dus valt) heeft blijkbaar weer eens een marketingafdeling ingericht met werkloze studenten communicatiewetenschappen.

Verder,.. ben benieuwd

Wanneer je de BBD discreet zou bouwen, dan krijg waarschijnlijk toch ook wel ruimte probemen in zo'n klein doosje(zeker als't er 3 zijn). Maar je krijgt wel zo'n bullshit factor gevoel bij dit soort tegenstrijdigheden. Dat gezegd hebbende kietelt die BBD delay wel mijn nieuwsgierigheid met die short/both/long switch.