PDA

View Full Version : Ga je bij LMI bestellen, dan wil ik graag aanhaken!



Gibson called Jane
11 juli 2013, 11:18
Dag lieve gitaarbouwmensen,

Ik ben met de bouw van een steelstring parlour, modelletje delta blues jaren '30 begonnen.
Heb al het hout reeds in huis, maar nog geen bouwtekening. Nergens iets te vinden behalve op LMII.
Een tekening voor $10,- kost alleen wel $35 dollar verzendkosten + btw + douane, je kent het!

Daarom zou ik graag aanhaken bij een van jullie zodat we de kosten kunnen delen.

Dus ga je bestellen bij LMI? Laat het mij weten, dan bestel ik graag met je mee :)

Ray_W
11 juli 2013, 20:29
Volgens mij betaal je op drukwerk, boeken etc. geen invoerrecht.
Ik heb in het verleden wat tekeningen bij zowel LMII, Stewmac en Elderly instruments gekocht, Allen verstuurden opgevouwen tekeningen op A4 formaat , kosten US Postel (ik dacht ~ $6) vielen best mee en geen invoerrechten betaald.

Vraag het LMII per e-mail voor de zekerheid awt de verzend kosten bedragen.
In het geval je hardware in het zelfde pakket laat versturen moet je wel over het gehele begrag invoerrecht + afhandelings kosten gaan betalen.
DHL, UPS en TNT personeel gaat echt niet voor de geadresseerde filteren welk deel / bedrag van de zending invoerrechten vrij is, lekker makkelijk, afhandelings kosten binnen en Rutte heeft weer een paar EURO van zijn tekort binnen.

Groet , Ray.