PDA

View Full Version : Nieuw stukkie "Weirdo"



zoldergitarist
8 juli 2013, 23:48
Ik hoorde voor een tijdje terug een klassiek nummer (een bekend stuk) maar weet niet hoe het heet, misschien iemand van jullie? Ik hoor wel wat jullie er van vinden.

http://www.youtube.com/edit?ns=1&video_id=dBk0u95BbyE

pasqual
9 juli 2013, 00:00
Hihi...humor. Of het moet aan mij liggen maar ik zie alleen maar mijn eigen uploads en dat zijn helaas nog geen klassiekers:crazyhappy: Wat zie je als je geen account hebt?:???:

arnoldtims
9 juli 2013, 22:55
Ben altijd erg nieuwsgierig naar je stukken maar idd deze link leid naar je eigen inlog pagina.

Duhsjaak
10 juli 2013, 07:31
Niks an de hand.
De zolder wordt opgeruimd.
Wie zijn huis opruimt, ruimt zijn hoofd op.
Wij hebben geduld.
Vriendelijke groet, Gus

zoldergitarist
10 juli 2013, 07:48
Waarom kan ik mijn bericht niet wijzigen?
Bij deze de nieuwe link;
http://www.youtube.com/watch?v=dBk0u95BbyE

arnoldtims
11 juli 2013, 09:15
Super strak stukje met weer de nodige humor,klinkt goed.

Denk wel dat nu je beste fan hier je straks streng gaat toespreken dat het zo'n kort stukje is;)

Cageman
11 juli 2013, 09:40
Bij de eerste keer luisteren kwam het op mij over als de zoveelste neoklassieke metal-uiting, waar er al zoveel van zijn op internet. Maar de vaker ik het luister, de beter het wordt. Ik vind het dan ook erg knap hoe je door je geluid en dynamisch spel ervoor zorgt dat het geheel een soort sneaky bijklank krijgt. Dit draagt ook bij aan die humor. Dit zou het goed laten passen onder zo'n typisch humoristisch tekenfilmpje van vroegah.
Als ik een kritiekpuntje mag noemen: ondanks dat de lolfactor een pluspunt is, schuift het je gitaarkunsten ook een beetje in een hoekje. Net alsof het gitaarspel in dienst staat van een bovenliggend doel om grappig te zijn. Hiermee doe je het gitaarspel te kort.
Voor de rest: vet strak!:ok:

zoldergitarist
11 juli 2013, 11:39
Super strak stukje met weer de nodige humor,klinkt goed.

Denk wel dat nu je beste fan hier je straks streng gaat toespreken dat het zo'n kort stukje is;)

Ik heb alweer wat nieuwe ideetjes en ga hem nog wat verder uitwerken, vind hem zelf ook wel erg kort.
Bedankt voor je compliment!

zoldergitarist
11 juli 2013, 11:52
Bij de eerste keer luisteren kwam het op mij over als de zoveelste neoklassieke metal-uiting, waar er al zoveel van zijn op internet. Maar de vaker ik het luister, de beter het wordt. Ik vind het dan ook erg knap hoe je door je geluid en dynamisch spel ervoor zorgt dat het geheel een soort sneaky bijklank krijgt. Dit draagt ook bij aan die humor. Dit zou het goed laten passen onder zo'n typisch humoristisch tekenfilmpje van vroegah.
Als ik een kritiekpuntje mag noemen: ondanks dat de lolfactor een pluspunt is, schuift het je gitaarkunsten ook een beetje in een hoekje. Net alsof het gitaarspel in dienst staat van een bovenliggend doel om grappig te zijn. Hiermee doe je het gitaarspel te kort.
Voor de rest: vet strak!:ok:

Bedankt voor je woorden, grappig wat je zegt over de lolfactor en het gitaarspel te kort doen enz.. dat hoor ik wel meer zelfs van mijn vrouw ha ha. Tijd om wat serieuzer te worden misschien?! Ik ga het stukkie in ieder geval wat langer maken en zal er een iets volwassener filmpie bij doen.

The Lo Lands
11 juli 2013, 13:38
Als niet metal liefhebber deed mij dit sterk denken aan Buckethead. De ietswat lompe electronische drums en ijzige productie. Kort maar krachtig :-) Keep 'em coming...

Cageman
11 juli 2013, 15:33
Als niet metal liefhebber deed mij dit sterk denken aan Buckethead. De ietswat lompe electronische drums en ijzige productie. Kort maar krachtig :-) Keep 'em coming... Ja inderdaad!!! En dat is een groot compliment.

Duhsjaak
12 juli 2013, 05:32
Super strak stukje met weer de nodige humor,klinkt goed.

Denk wel dat nu je beste fan hier je straks streng gaat toespreken dat het zo'n kort stukje is;)

Klopt. In een aantal opzichten ben ik gewoon een lul. En nog voorspelbaar ook.
Onvoorstelbaar onvoorspelbaar?

Ik neem me altijd voor om niet op korte stukkies te reageren. Dus daaraan hou ik mij. Zelfs als het een vreselijk fijn kort klote stukkie is, zoals hier.

Volgens mij heb je hier al in totaal een vreselijk fijne CD gepost? En nog met humor (en helemaal zeldzaam: zelfrelativering) ook. Pretty fucking geniaal!
Vriendelijke groet, Gus

zoldergitarist
16 juli 2013, 09:31
Bedankt voor jullie leuke reacties!