PDA

View Full Version : Hoi ik ben Niels



Nozols
8 juli 2013, 21:27
Hallo allemaal!

ik ben Niels en ben een jongen van 15 jaar.
Ik tja speel een heeeeel klein beetje gitaar, maar ben van plan daar verandering in te brengen. :)
Ik heb me aangemeld op dit forum om wat tips op te zoeken over wat voor een soort electrische gitaar ik een zal aanschaffen. (zat zelf te denken aan een ibanez)

ohja ik drum ook nog en hou van rock! :blast: :D

Bassa
8 juli 2013, 21:27
Welkom Niels!

Duhsjaak
8 juli 2013, 21:59
Hi Niels
Welkom op het GN forum.

Er zijn er hier plenty die drums/percussie als uitgangspunt hebben en er gitaar bij doen.
Komst je gitaarspel (door je ritmegevoel) alleen maar ten goede.
Verder, staar je niet blind op merknamen. Kies een gitaar die je lekker om je lijf vind hangen, die lekker speelt en (belangijkste misschien) fijn vind klinken. Als het kut klinkt, word je nooit vriendjes met je gitaar.

Dan gaat de lol er snel af.

Alleen de dingen die je leuk vindt, worden een succes.

Veel plezier dus, op dit forum en op je gitaar.
Vriendelijke groet, Gus

wfolkers
9 juli 2013, 12:58
Hoi Niels,

Ik wens je heel veel plezier met je gitaar hobby en maak voooral gebruik van de kennis die hier op het forum in ruime hoeveelheid voorhanden is. Ik speel ook niet zo heel goed, maar ben vooral bezig met het (proberen :-) ) daar verandering in te brengen.
De kennis is hier te vinden, de handigheid moet je zelf ontwikkelen....

Welkom en succes, Wilco

Roll
24 juli 2013, 23:11
Hoezééé!! nog een minderjarige hier :D ik ben 14 en hou ook van rock :cooler: en blues. in ieder geval aangenaam en veel succes met je muziek leven en stoer dat ge ook drum speelt, drummers zijn heel moeilijk te vinden :d