PDA

View Full Version : GitaarNet is hier erg traag in gebruik , ....zandlopertjes ,...opniieuw inloggen ...



7ender
8 juli 2013, 05:58
Gitaarnet werkt bij mij heel traag ,.....het opstarten , en naar een ander forum overschakelen , ....zomaar ineens opnieuw inloggen ,.......zandlopertjes ,.......het is gewoon een drama hier.

Andere sites werken wel snel , bijv : Motor-Forum , Basgitaar-forum , en andere forums waar ik op zit werken hier prima en laden snel in.

Alleen Gitaarnet is hier super-traag .

Ik weet niet waaraan dat ligt , en of er iets aan te doen is.

Als dat "normaal" is , dan denk ik dat ik m'n activiteiten hier ga beëindigen , want dit kost ontzettend veel verloren tijd en moeite. :dontgeti:

Ijselrobo 07
8 juli 2013, 09:53
Welke browser gebruik je?
En heb je toevallig gitaarnet aan facebook gekoppeld? want daarover zijn al meerdere klachten geweest (o.a. dat alles veel langzamer ging).

Riny
8 juli 2013, 12:26
Hier met firefox geen problemen.
Verder heb ik ook niets via social media, hoeft voor mij niet zo.
Alle site's en fora's zijn even snel met laden.

Kim Wilson
8 juli 2013, 12:31
Hier ook geen enkele last met laden, hoor. Aan Gitaarnet.nl ligt het niet.

Ike57
8 juli 2013, 12:40
Ook aan deze kant geen problemen. Wel is er een duidelijk verschil tussen Firefox en IE (maar dat was er al). Met firefox gebruik ik Adblock plus en Ghostery en dat maakt een enorm verschil in laadtijd.

Harald
8 juli 2013, 14:01
Ik krijg een melding over een langlopend script als ik ongeduldig ergens op klik. Bij mijn andere pc heb ik dat niet. Eens proberen met Firefox, of het id. aan de versie Internet Exploder ligt.

7ender
8 juli 2013, 18:54
Ik had eerst I.E. 7 , en nu heb ik I.E.8 ,.....en 't maakt geen verschil.
Ik gebruik nog steeds Windows XP , en Avira Antivirus Premium.

Gitaarnet is hier een drama in 't gebruik . :confused:

Het versturen van dit berichtje heeft in totaal 7 minuten in beslag genomen ( inclusief het "zomaar" weer opnieuw inloggen )

Het is echt geen doen .

DarknessAwaits
8 juli 2013, 20:21
Niks persoonlijks, maar ga eens heel snel een fatsoenlijke browser installeren. IE is hoe dan ook vragen om problemen, evt. ook met dit forum. Chrome lijkt me het handigst.

Ik heb overigens ook geen problemen met gitaarnet, 't gaat een stuk sneller dan vroeger.

Bassa
8 juli 2013, 20:23
Inderdaad gewoon chrome downloaden.

Harald
8 juli 2013, 21:06
Op andere pc even in Firefox geprobeerd. Dat was iets sneller, maar ook niet supersnel. Op deze pc (Vista, de andere is windows 7) werkt het prima in Internet Explorer.


Vraag me eerder af wat dat 'langlopende script' feitelijk is. Ik heb gitaarnet bij mijn weten niet aan facebook gekoppeld. Zou ook niet weten waarom.

Harald
8 juli 2013, 21:07
PS IE8 is inmiddels wel iets te verouderd eigenlijk. Dan zou Chrome of Firefox handiger kunnen zijn inderdaad.

7ender
11 juli 2013, 10:23
Ik heb 't ( zoals 't 'r nu naar uitziet ), denk ik , opgelost .....

Mijn ouwe bbned ADSL-interface was denk ik , de boosdoener .

Ik kreeg gisteren ineens een venstertje op m'n scherm , met de mededeling dat m'n LAN-verbinding niet goed werkte .

Mijn LAN-kaartje had ik echter recentelijk vervangen , waardoor de verdenking op dat bbned-kastje viel.

Ik maakte , deze open , en zag er een "bol"-staand elco'tje in zitten, dat op ontploffen stond.
Maar effe snel eentje uit een sloop-printje gehaald , en hiermee vervangen.

Het ziet er tot nu toe naar uit , dat de boel weer aardig soepeltjes draait. :)

Wel vreemd dat ik juist hier op gitaarnet.nl zo'n last had , en ergens anders er niks van merkte :???:

Nou ja ,.....wat werkt , ...dat werkt ! :cheerup: