PDA

View Full Version : Gitaarles for jong en oud, aangeboden in omgeving Amsterdam



mateusz
6 juli 2013, 12:39
(for English scroll down)
Hallo, mijn naam is Mateusz Pulawski. Ik ben een jazzgitarist uit Amsterdam. Nadat ik mijn studie muziek heb afgerond in Wroclaw (Polen), studeer ik aan het Conservatorium van Amsterdam. Naast mijn activiteiten als gitarist en bandleider, heb ik vele jaren ervaring in het geven van privémuzieklessen.

Als je meer plezier wilt hebben in het maken van muziek en tegelijkertijd jouw improvisatievaardigheden, techniek en theoretische kennis wilt verbeteren, dan heb je de juiste persoon gevonden om je dit te leren.

De lessen vinden plaats in het Conservatorium van Amsterdam, privé of in kleine groepen. De prijzen zijn vanaf 15,00. Ben je geinteresseerd? Bekijk dan mijn website voor meer informatie en muziek. www.mateuszpulawski.com



ENGLISH:
Hello, my name is Mateusz Pulawski and I'm a jazz guitarist based in Amsterdam. After graduating in music in Wroclaw, Poland, I've been proceeding my pursuit of ways to express myself through guitar at the Conservatorium van Amsterdam. Apart from being an active musician and band leader I have many years of experience in giving private music lessons.

If you want to scoop more joy and fun out of playing music while simultaneously getting better in improvising, improving your guitar skills and systematizing your theoretical knowledge, hesitate no longer- you've found the right person to teach you!

Lessons are given at Conservatorium van Amsterdam, individually or in small groups. I'm offering reasonable rates, starting from 15,00 euro. Interested in a tryout class? Drop me a line! If you demand more details and some music, feel free to check my official website out as well: www.mateuszpulawski.com