PDA

View Full Version : Welke winkel koopt pedalen op tegen een redelijke prijs?



lespaulnmarshall
5 juli 2013, 14:10
Ik heb een paar pedalen te koop staan en ik hoef er niet persé de hoofdprijs voor te hebben zoals op marktplaats maar wel een redelijk bedrag en ik wil graag snel verkopen, liefst in een keer. Welke winkel koopt pedalen op tegen een redelijke prijs?
Ik heb geen goedkope zooi, wel goed spul, mocht dat er nog toe doen.
Ik weet dat dit soort winkels er wel zijn, maar ze zijn wel zeldzaam.
Voor gitaren ken ik er wel eentje die dit doet, maar die doet helaas geen pedalen.
Winkels als used products en cash converters geven ook niks ervoor terug helaas.

Bedankt!

Dirk_Hendrik
5 juli 2013, 14:58
Volgens mij probeert deze gozer daar bizz van te maken:
http://www.guitarfx.nl/

DrHanz
5 juli 2013, 15:56
Ehm. Je hebt niet toevallig een EHX Small Stone die je kwijt wilt?

lespaulnmarshall
5 juli 2013, 16:22
Ehm. Je hebt niet toevallig een EHX Small Stone die je kwijt wilt?

Nee, die niet helaas, mocht je willen weten wat ik wel heb PM me even, dan wordt dit geen spam topic.

lespaulnmarshall
5 juli 2013, 16:39
Volgens mij probeert deze gozer daar bizz van te maken:
http://www.guitarfx.nl/

Ha! Bedankt! Ik heb meteen een mailtje gestuurd!

Liquid_Metal
6 juli 2013, 13:55
http://www.tools4tones.nl/ doet het ook.

lespaulnmarshall
7 juli 2013, 13:10
Bedankt Liquid,
Ik had die guitar FX man nog even gemaild maar die heeft wel erg weining terug en is alleen maar geďntresseerd in de 'mainstream' pedalen. Haast geen boutique want dat 'verkoopt niet snel genoeg'.

GuitarFX
7 juli 2013, 16:52
Yep, en sorry dat ik je niet kon helpen! Maar helaas kan ik het nu nog niet veroorloven om meerdere pedalen van 150+ euro op voorraad te hebben; in deze opstartfase is me dat nu nog een iets te groot risico.

lespaulnmarshall
7 juli 2013, 18:09
Yep, en sorry dat ik je niet kon helpen! Maar helaas kan ik het nu nog niet veroorloven om meerdere pedalen van 150+ euro op voorraad te hebben; in deze opstartfase is me dat nu nog een iets te groot risico.

Hoi,
Geen probleem hoor ik begrijp het wel ;)
Succes met de winkel, wie weet kun je me later nog eens van dienst zijn. :)
Mvg,
Maurice

Dirk_Hendrik
7 juli 2013, 18:26
Jammer;
Begint bij mij toch echt te borrelen wat je kwijt wilt?

lespaulnmarshall
7 juli 2013, 19:48
Niet echt heel speciaal spul hoor, ik stuur je wel een PM zodat het forum ziet vol wordt gespamt.

Dirk_Hendrik
8 juli 2013, 07:14
Niet echt heel speciaal spul hoor, ik stuur je wel een PM zodat het forum ziet vol wordt gespamt.

Thanks!. Lijkt me een mooie collectie om je winkel mee vol te krijgen, zo boehtiek is het nou ook weer niet (voor wat de term boetiek nog waard is...) en de 150+ mis ik ook een beetje

lespaulnmarshall
8 juli 2013, 11:25
Nouja, het is natuurlijk maar net wat je zelf als boutique zou omschrijven, de ene zegt fulltone is boutique de ander zegt alleen die gozer in amerika die twee pedalen per jaar bouwt in ze garage. 150+ is het in ieder geval niet maar ik begrijp GuitarFX wel dat hij als opstartende zaak niet in 1x zo veel wil inkopen.
IIG heeft tools for tones me nu wel een redelijk bod gedaan... Die kan me ook zo cash uitbetalen als ik dat wil.

Gretsch 5120
8 juli 2013, 21:13
Ik heb zelf goede ervaringen met Crushthebutton in België; het is geen inkoop, maar ik was op zoek naar een Strymon delay... met de pedalen die ik inruilde kon ik gelijk oversteken voor een Timeline. Wat ze teruggaven voor mijn oude pedalen was meer dan redelijk (lees: had ik niet verwacht).

schizo910
9 juli 2013, 11:05
Ik heb juist mindere ervaring met Crush the Button. Ik bood een aantal pedalen aan waarvan ze er een niet hoefde, prima. Ik vond de prijs die ze gaven voor één pedaal redelijk en bood nog een andere aan waarop ze vervolgens een prijs gaven die ik zelf te laag vond (ook geen probleem) maar het pedaal dat ze in eerste instantie wél wilde hebben hoefden ze ineens ook niet meer. Ach...dan niet. Geen verplichtingen verder, maar eerst een bod doen en dan niet geďnteresseerd zijn vind ik vreemd. Achteraf heb ik het alsnog verkocht via marktplaats en er meer voor gevangen...

GuitarFX kreeg ik erg snel en zeer netjes een reactie op, maar ik vond het bod ook wel errrug laag, voor wat ik aanbood.

Brum
9 juli 2013, 11:34
Een dergelijke ervaring heb ik met de eerder genoemde tools for tones. Eerst een versterker willen ruilen, waar ik op terug kwam, wat niet uit maakte, hij wilde ook wel overnemen. Paar week later wilde hij ineens van niks meer weten, want collectie te groot en zat ik met twee versterkers in m'n maag, waarvan ik er eentje zou financieren van de versterker die ik aan hem zou verkopen. Vond ik toch niet zo leuk...