PDA

View Full Version : Lukather Die Hards aanwezig?



e_lukather
26 juni 2003, 11:10
Zijn er op dit forum gitaristen die geïnspireerd/beïnvloed zijn door Luke? Je ziet vaak staan... lickjes van Hendrix of een of andere strakke bleus speler of een supersnelle metal gitarist. Ik zelf bestudeer graag lickjes
van luke. Meer mensen? Zowel de praktische als de steen moeilijk theoretische stukjes...

Harry
26 juni 2003, 11:18
ja hoor die zijn hier ook. Ik hoor daar niet bij.

Bates15
26 juni 2003, 15:49
Tot een bepaalde hoogte zeker. Ik mag graag zijn werk uitpluizen, of ergen uit een blad na spelen. Ik vind m wel goed.

philbee
29 juni 2003, 21:34
check www.hendrixfiles.com binnekort Luke on tour in NL in een Hendrix tour.

Hydra
24 juli 2003, 15:18
Hey Lukatherliefhebber :) zie je niet veel ... 8-)

Hier een echte liefhebber, aanstaande zondag weer een concert in tilburg
kan niet wachten...

De Teng
24 juli 2003, 20:34
Ik heb hem twee keer gezien, een aantal jaren geleden. In Rotterdam en in Groningen. Dat laatste was vet, want Toto speelde een bestaand nummer in een heel andere stijl. Beetje jazzy reggae ipv pop/rock. Hij is wel erg goed ja, alleen houd ik niet zo van het geluid wat de band heeft, nogal klinisch. Samen met Larry Carlton had ik hem graag willen horen..pfff...

Hufke
24 juli 2003, 23:01
Hier nog een die-hard Luke fan!!!

Ik probeer zijn licks wel na te spelen maar 't wil allemaal nie erg lukken jammer genoeg :)
Zelfs 't snelle loopje uit de Rosanna solo wil nog nie helemaal lukken :cry:

Maarja..... Maandag nog eens gaan kijken hoe die 't in 't écht nou eigenlijk doet en dan nog maar eens proberen :lol:

philbee
25 juli 2003, 12:42
http://www.hendrixfiles.com/HendrixFilesTour2003.htm

lijkt me wel wat voor jullie
Luke plays Hendrix en nog wat nummers van Candyman zo is afgesproken.

e_lukather
25 juli 2003, 20:26
WHAJOOOOOOOOOOOOOOOOOO IK GA ERHEEEEEEN!!!!! WIE GAAT ER NOG MEER!???

KOEL DUDE!

Hydra
15 augustus 2003, 09:57
Als er nog kaarten zijn ga ik naar rijssen .... gelijk maar ff checken :)

urezna
15 augustus 2003, 11:26
ja, zoetermeer!!!!!

speelt ie ook wat van Candyman? gaaf! geweldige plaat!

maar verder, nee mijn spel is niet door hem beinvloed... maar hij is wel errug goed!

philbee
15 augustus 2003, 11:35
harderwijk is inmiddels uitverkocht, heb begrepen dat zoetermeer ook hard gaat, rijssen heeft nog kaarten en maastricht is net begonnen met de vvk.

Raffel
19 augustus 2003, 10:18
ik ben meer fan van z'n geluid dan van zijn spel, maar ik moet zeggen dat ik Dave's gone skiing wel een zwaar vet nummer vind!

Ritch
1 december 2004, 14:16
DIE-hard fan hier :D ben naar een NotP-concert geweest,.. was verschrikkelijk cool! stuk of 3 coole solo's was echt vet.. mijn broer is ook helemaal toto-idioto dies naar 2 concerten geweest, waaronder bij de DVDopname, waar hij ook nog eens op staat :D (ook nog in het CD/DVD boekje, de mazzelaar :D )

sebastiaan88
12 november 2005, 18:59
Jazeker ik ben een Die-hard aant worden:D

Ik bewonder hem zo erg en ik herken een hoop dingen van wat hij zegt in mijzelf:D Nu aant sparen voor een signature gitaar. En wie gaan er allemaal mee op 1e rang TOTO AHOY ROTTERDAM 2006 IK HEB MN KAARTJE BINNEN