PDA

View Full Version : Lover's Dance



Harald
1 juli 2013, 22:07
Stuur je een soort Paris Texas achtig idee naar je zangeres in de zekerheid dat het antwoord zal zijn dat ze er niets mee kan... komt ze hiermee... hadn't seen that one coming! Maar juist daarom wel heel gaaf geworden wat mij betreft :)


https://www.youtube.com/watch?v=tmJ6IP0Fghs

Harald
1 juli 2013, 22:09
En dan zegt een buitenlandse internet radio maker het volgende :)


Just been listening to a very cool band from Holland, Mariëlla Tirotto & the Blues Federation (https://www.facebook.com/tirottoblues?ref=stream&directed_target_id=0). Whilst I haven't heard the whole CD yet, the general sound seems like Ry Cooder meets Nick Cave meets Marianne Faithful, sprinkled with a dash of prog guitar and some bourbon-drenched harmonica.
Very interesting...

Voor die prog gitaar moet je weer andere nummers luisteren gok ik, zoals Why are you running from yourselves

Han S
1 juli 2013, 22:43
Ik heb een sterk gevoel dat ik dit eerder heb gehoord.

Duhsjaak
2 juli 2013, 06:10
Bij de doop van de CD bestelde ik er één met slagroom. Een kaartje met CD.
Ik had even niet in de gaten dat mevrouw Tirotto binnen gehoorsafstand stond. Zij zei dat één met slagroom ook zo hoort. Ze had niet anders verwacht.

Da's voor mij genoeg om ernstig aan het twijfelen te raken. Het heeft een sterk 'Wij van WC eend adviseren WC eend' gehalte. Achteraf heeft de dame wel gelijk gehad. Niet in de laatste plaats door de smetteloze opname van HS. HS anyone? Fucking geniaal.

Die internetradiomaker kent zijn stuff. Fijne gozer. Net als mevrouw Tirotto trouwens. En Harald.
Vriendelijke groet, Gus

vulvasonic
2 juli 2013, 08:43
Koel!
Haar stem doet me denken aan een ingetogen Dilana Smith. :)

Han S
2 juli 2013, 10:27
Gus, toen ik deze CD mocht opnemen deed mijn linker oor het niet meer, daar hoorde ik alleen gekraak mee. Ik luisterde gisten naar wat Harald heeft gepost hier en ik ben aardig verrast. Dat mag ik toch zeggen? Ja, dat mag.

pasqual
2 juli 2013, 11:23
Harald en Han: op de eerste plaats een mooi sfeervol nummer maar de opname zelf is ook zeer geslaagd te noemen. Een goeie combinatie dus...

Harald
2 juli 2013, 19:31
Dank jullie! Dilana Smith? maar eens opzoeken dan. Nick Cave is trouwens wel een grappige vergelijking. Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat geen van de bandleden van deze inmiddels iets verouderde bezetting daar naar luistert...