PDA

View Full Version : nieuw



lombokman
29 juni 2013, 21:50
Hallo ben Bintang en speel rond de 35 jaar. Mijn ambitie is om alsnog als sessie gitarist aan de slag te gaan.

hier wat videos met les paul en fender

http://www.youtube.com/watch?v=PJcfgyXdGjQ&list=UU6vb6pkCC1tTmaai_JVhn3Q

http://www.youtube.com/watch?v=n-f3RjKK_Do

bekijk mijn profile voor nog meer video's

grayfink
29 juni 2013, 21:55
Om Henk Jan Smits nog maar eens te quoten:
"Geef die droom op.."

duckman
29 juni 2013, 22:27
Hey Bintang, mooie gitaren en je bent lichtjaren voor op ons, wij zijn nog niet klaar voor jouw muziek...

lombokman
29 juni 2013, 23:11
Hey Bintang, mooie gitaren en je bent lichtjaren voor op ons, wij zijn nog niet klaar voor jouw muziek...

Dank voor het compliment. Ik ben eigenlijk begonnen met bass spelen. Maar op een gegeven moment kon ik daar alles al op ( het was geen uitdaging meer ). Elke cover en technieken. Vond de bas gitaar zowieso al een lomp instrument voor de lomperikken. Dus toen meteen overgegaan op gitaar.

macwilliams
30 juni 2013, 08:21
Heb je daar ook filmpjes van?

arjanb01
30 juni 2013, 09:00
Als je stijl is veel outside The box spelen is misschien bij scott Hendersons band solliciteren en misschien bij weather report aan de slag gaan.... O nee.... Het gitaarmerk doet scott zelf al😂😂😂

arnoldtims
30 juni 2013, 13:14
Ik zal het dan maar naar voren brengen.

Begin maar met zeggen dat ik ook niet de beste gitarist ben.
Heb nog wat meer filmpje van je gezien en vraag me af of je echt serieus bent.
Je zegt in een andere post dat je de technieken aardig beheerst, ik vraag me dan af welke techniek.
Je hebt wel een paar aardige licks maar het meeste slaat nergens op:hide:
Het goed dat je zelf tevreden bent over je spel maar sorry een sessiemuziekkant zal je niet worden. zeker als je aangeeft al 35 jaar te spelen.
Je hebt er zo te zien wel plezier in dus zou ik er lekker mee door gaan.

LGK
30 juni 2013, 13:35
Lekker blijven oefenen!

Jasper.
1 juli 2013, 17:39
Wat vind je van de muziek van Bruce Springsteen?

beruk
1 juli 2013, 19:49
Wat vind je van de muziek van Bruce Springsteen?
Da's keiharde metul! Niks aan!

arnoldtims
2 juli 2013, 15:45
Springsteen speelt wel altijd op hard klinkende elektrische gitaren, als dat geen Metal is weet ik het niet meer hoor

arjanb01
2 juli 2013, 15:58
Leeft Lombokman nog of heeft hij zich inmiddels afgemeld van dit forum na al deze kritieken ?
Misschien is hij wel muzikaal te vernieuwend voor "onsch aller conservatieve gitaarischten -:) "
Miles Davis en Zappa waren al hun tijd ver vooruit, misschien is dit wel de Jazz van de 21e eeuw ;)

fastfolkert
2 juli 2013, 20:17
Sjeeee, resp. 28 en 54 minuten gefreak......Zoals gezegd zitten er een PAAR leuke riffjes tussen, maar dat had ook in een clipje van 30 seconden gepast....Troll Alert??

knarph.nl
26 juli 2013, 14:41
Neem me niet kwalijk Lombokman.
Ik hoorde dat deze streekgenoot best wel aardig boerde in het sessiecircuit.
Misschien moet je 'm is bellen?
Ik heb deze video zelf nog niet bekeken maar hij schijnt een grote autoriteit te zijn op zijn gebied.
Ik bedoel eigenlijk, Jij speelt al vijfendertig jaar en laat je zelf natuurlijk alláng niets meer wijsmaken buttuh..., give this guy a chance! Ok? Dude?
https://t.co/kxkZ3kgUtT

Succes, man! (You really got the "X-Factor"!)

Ik woon trouwens ook in Lombok. Alleen in Utrecht-Lombok...