PDA

View Full Version : nieuw les paul studio met video



lombokman
29 juni 2013, 21:45
Hier is mijn les paul (gekocht in maart). Ben er best trots op en merk dat hierdoor ook beter van gaat spelen
http://www.youtube.com/watch?v=PJcfgyXdGjQ&list=UU6vb6pkCC1tTmaai_JVhn3Q

Hypercub
29 juni 2013, 23:12
Dat ga ik geen 28 minuten volhouden.
:cheerup:

Brum
29 juni 2013, 23:14
Keigoed man en nog een mooi gitaartje ook.;) Gefeliciteerd met de nieuwe aankoop!

jutter
29 juni 2013, 23:22
Mooi hoor! respect!

Sinner1980
30 juni 2013, 09:13
En of je er beter van gaat spelen!!! :D

arjanb01
30 juni 2013, 09:28
Mooie gitaar en kijk die vingers snel gaan over dat toetsenbord jonge😳😳😳😳😳

grayfink
30 juni 2013, 10:07
Maar zijn er ook fimpjes van voor je beter ging spelen?Zou interessant zijn om het verschil te zien.

arjanb01
30 juni 2013, 10:18
Hahaha hij was hiervoor bassist, misschien speelde hij wel in de stijl van Jaco pastorius😂😂😂 z'n basfilmpjes zou ik wel willen zien! De nieuwe pastorius?

Orpheo
30 juni 2013, 11:31
dat is geen junior maar een studio.

verder.




au. dit doet pijn aan mijn oren.

Mr.Fingers
30 juni 2013, 11:33
http://i357.photobucket.com/albums/oo17/MageOfTheOnyx/LouisBalfour.jpg

NNNNNNNICE! (http://www.youtube.com/watch?v=MsQYzpOHpik)

arjanb01
30 juni 2013, 11:57
Ik denk dat Jimi Hendrix zich in z'n graf zou omdraaien! Ik zou in het geval van de ts lessen nemen, veel goeie gitaarmuziek luisteren en de droom laten varen als sessie gitarist aan de bak te komen!
Vooral veel lessen volgen en plezier maken!

Riny
30 juni 2013, 12:12
Vooral veel lessen volgen en plezier maken!

Respect voor het durven plaatsen echter minder voor het spel/techniek, ik had bij deze manier van spelen er voor gezorgd dat ik zelf niet in beeld zou komen.
Sorry maar wil graag open en eerlijke mijn mening geven en is zeker niet bedoeld om je af te z**k*n.
Aan "oh wat mooi" wat niet gemeend is, heb je ook niets.
Maar wanneer je hier plezier in hebt, gewoon fijn mee doorgaan.

P.s.
Ik zou de tip van Arjanb01 ter harte nemen en wie weet wordt het dan nog eens iets.

arjanb01
30 juni 2013, 12:17
Precies, niet de bedoeling de ts af te zeiken maar dit kan echt niet... Het is zelfs geen avant garde muziek het is..... Herrie, gepiep zonder idee...
Lessen volgen en lekker plezier maken en beginnende muzikanten zoeken om eventueel lekker samen te spelen als bandje. We kunnen niet allemaal vai, satriani en Hendrix zijn.

jutter
30 juni 2013, 13:14
Tja, als de ts het zelf mooi vind wie ben ik dan om kritiek te leveren?!

arjanb01
30 juni 2013, 13:26
Daarvoor is dit forum, Alex, je eerlijke mening geven zodat de ander er wat mee kan toch?

jutter
30 juni 2013, 13:29
Daarvoor is dit forum, Alex, je eerlijke mening geven zodat de ander er wat mee kan toch?

Mijn post moet je niet al te serieus nemen hoor! (en die vorigen ook niet, :D )

arjanb01
30 juni 2013, 13:38
O oké ik las je eerdere posts over hem en dacht al dat je een fles wijn teveel op had gister, lex😂😜
Hoe bevalt je stratje ? Nog steeds lekker aan het spelen?

jutter
30 juni 2013, 13:50
O oké ik las je eerdere posts over hem en dacht al dat je een fles wijn teveel op had gister, lex����
Hoe bevalt je stratje ? Nog steeds lekker aan het spelen?

Heerlijk! Nog nooit zo'n fijne strat gehad! Ik vind het wel apart dat deze mex mij zo goed bevalt terwijl notabene de dure CS erbij in het niet valt. Ach, tref ik het ook eens!

Ontopic: ik heb het idee dat de ts ons in het ootje neemt dus vandaar dat ik niet serieus reageerde.

bat
30 juni 2013, 13:53
Tsja, en dan bekijk je nog zo het een en ander: https://www.youtube.com/watch?v=j6IeZAZJeSg&list=UU6vb6pkCC1tTmaai_JVhn3Q

Mitch
30 juni 2013, 13:55
dat is geen junior maar een studio.
.

Correct, gecorrigeerd in de topic titel.

Ik wil namelijk niet dat mensen denken dat dit soort geluiden uit een Junior kunnen komen. :listen:

jutter
30 juni 2013, 13:57
Tsja, en dan bekijk je nog zo het een en ander: https://www.youtube.com/watch?v=j6IeZAZJeSg&list=UU6vb6pkCC1tTmaai_JVhn3Q

De naam zegt het al: improvisationalchaos

grayfink
30 juni 2013, 14:03
Ja verdorie Bat, zit ik ook weer te kijken.
@ Jutter: "...ik heb het idee dat de ts ons in het ootje neemt..." 123 video's geupload naar Youtube, veel met een lengte van een half uur of nog langer. Dat is wel erg veel werk voor één grap dan.

jutter
30 juni 2013, 14:04
Ja verdorie Bat, zit ik ook weer te kijken.
@ Jutter: "...ik heb het idee dat de ts ons in het ootje neemt..." 123 video's geupload naar Youtube, veel met een lengte van een half uur of nog langer. Dat is wel erg veel werk voor één grap dan.

Hans, ophouden! Ik pis in mijn broek!

arjanb01
30 juni 2013, 14:06
Straks is het toch satriani of vai waar we naar zitten te kijken ???? En komt hij vervolgens met de beste prog metal stukken op de proppen de komende dagen ! Dan lach ik me echt de ballen uit de broek😂 dat zou echt humor zijn.

jutter
30 juni 2013, 14:08
Straks is het toch satriani of vai waar we naar zitten te kijken ???? En komt hij vervolgens met de beste prog metal stukken op de proppen de komende dagen ! Dan lach ik me echt de ballen uit de broek�� dat zou echt humor zijn.

Dan neem ik een andere nickname of je ziet me hier nooit weer! :D

arnoldtims
30 juni 2013, 14:08
Ontopic: ik heb het idee dat de ts ons in het ootje neemt dus vandaar dat ik niet serieus reageerde.

Dat dacht ik eerst ook maar hij heeft 123 filmpje, als het een grap zou zijn dan is het een running gig van jaren.
Voor de grap eens zijn allereerste filmpje bekijken, hij hoort in zijn hoofd gelukkig wel muziek zo te zien.

arjanb01
30 juni 2013, 14:15
Dat zou ik jammer vinden, Lex! Gewoon lekker op dit forum zeiken, lekker toch? 😂
Maar 123 filmpjes op yt posten ???? Volgens mij heeft die vent geen vrouw of seks, anders doe je dit niet😜
Toch hoop ik dat hij vai, lukather of satch kan nailen, want dan is hij voor mij de meest geniale dude op dit forum! En dan bestel ik een standbeeld die we voor zijn appartement gaan plaatsen😉

LGK
30 juni 2013, 14:17
Ik ben toch wel benieuwd wat hij dan op de bass kan.

Ook filmpjes van?

bat
30 juni 2013, 14:20
Overigens: voor dat die gitaar in maart gekocht is, is het toch bijzonder dat ik 'm ook al in zijn filmpjes van 2011 zie... (of is dat een andere les paul?)

Orpheo
30 juni 2013, 14:31
Correct, gecorrigeerd in de topic titel.

Ik wil namelijk niet dat mensen denken dat dit soort geluiden uit een Junior kunnen komen. :listen:

ghehe ;) alsof een studio altijd zo beroerd klinkt.

grayfink
30 juni 2013, 14:37
Ik denk dat een junior nog beroerder had geklonken. Niet dat ik geloof ik zelfs maar ooit een junior in handen heb gehad, maar volgens mij moet je er wat meer op "werken" voor een goed geluid, zoals op een tele.

geert1976
30 juni 2013, 16:23
Nou TS gefeliciteerd met je Gibson.

Voor wat betreft de filmpjes op YT, uuhhmm, dat klonk niet echt goed en het was voor mij een irritatie aan de oren.

Dutch66
30 juni 2013, 17:33
Shit, hij heeft echt een hele serie van zijn kunsten gepost op yt...

freakout
30 juni 2013, 19:12
Nog een keer, maar dan clean, sorry man heb koppijn, 28 minuten???

caliban
30 juni 2013, 19:21
http://i357.photobucket.com/albums/oo17/MageOfTheOnyx/LouisBalfour.jpg

NNNNNNNICE! (http://www.youtube.com/watch?v=MsQYzpOHpik)

Bijna in mijn broek gepist toen ik zag welk filmpje het was, had het niet direct aan die foto herkend. Hilarische shit

Scarface
30 juni 2013, 20:35
http://i357.photobucket.com/albums/oo17/MageOfTheOnyx/LouisBalfour.jpg

NNNNNNNICE! (http://www.youtube.com/watch?v=MsQYzpOHpik)

Hahahahahahahaha, geweldig!!!

TS, heeft niet meer gereageerd, volgens mij is hij met nieuwe opnames bezig....Na de zeer positieve reacties gaan we zeer zeker een vervolg krijgen.....

Groet,
Marco

Bassa
30 juni 2013, 20:45
Ik voelde me sowieso al niet lekker vandaag en dan dit nog erbij.......

nickofzo
30 juni 2013, 21:06
Mooie gitaar is het. En daar laat ik het voor nu ook even bij.

mesaman
30 juni 2013, 23:16
beetje flauw om hier grapjes over te maken, dat de ts doof is mag niet de aanleiding zijn voor grappen onder de gordel!

Hoe zijn zicht is lijkt me het volgende discussie punt.

mesaman
30 juni 2013, 23:18
nu captain beefheart opzetten,

Venlonaer
30 juni 2013, 23:27
Een echte zwarte les paul studio ebony! Ik vind wel dat je nog een filmpje moet maken waarin je de les paul showt. Voor voorbeelden hoe dit te doen moet je heel even de zoekfunctie gebruiken. :)

B-stone
30 juni 2013, 23:53
Of zoeken op CIDgibson ? :D


Een echte zwarte les paul studio ebony! Ik vind wel dat je nog een filmpje moet maken waarin je de les paul showt. Voor voorbeelden hoe dit te doen moet je heel even de zoekfunctie gebruiken. :)

vulvasonic
1 juli 2013, 01:28
Lombokman, je hebt nog een hoop te leren, maar het belangrijkste is dat je plezier hebt in wat je doet. Gefeliciteerd met je gitaar.

caliban
1 juli 2013, 12:13
Lombokman, je hebt nog een hoop te leren, maar het belangrijkste is dat je plezier hebt in wat je doet. Gefeliciteerd met je gitaar.

I agree!

.slash.
1 juli 2013, 14:17
En ik zit nog altijd te geilen op een mooie strat, komt deze showoff met z'n beck strat en z'n studio aanzetten!

YannickH
1 juli 2013, 14:25
zou de TS echt degene zijn die in het filmpje die gitaar staat te verkrachten??

Johannes
1 juli 2013, 16:40
zou de TS echt degene zijn die in het filmpje die gitaar staat te verkrachten??

Dat vraag ik me ook af.

De kerel in de filmpjes speelde in december 2011 ook al op z'n nieuwe Les Paul. Daarbij doen de filmpjes me ook wat on-Nederlands aan (niet dat de ts niet in het buitenland kan wonen).

.slash.
1 juli 2013, 17:30
http://www.youtube.com/watch?v=10aAqkVxo0A
Deze is nog redelijk accuraat!

Scarface
1 juli 2013, 17:35
Lomblockman is gewoon een grote hoax...
Wie zou hier achter zitten....vind het wel humor.

Groet
Marco

YannickH
2 juli 2013, 02:02
hij verdient zeker wel een stagg signature! :blast:

Dutch66
2 juli 2013, 16:22
Het zal je nog verbazen hoeveel van die "lombokjes" hier onder hun nick schuil gaan... :seriousf:

JP074
2 juli 2013, 23:31
Maar toch positief voor mij en andere matige gitaristen: het kan dus nog erger.

Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat Lombok een geniaal gevoel voor humor heeft.

Deze filmpjes verlagen de drempel om jezelf op YT te zetten iig wel.