PDA

View Full Version : Gitarist (Rock / Grunge / Stoner) Rotterdam / Den Haag / Zoetermeer



Veekeren
28 juni 2013, 21:02
Mijn band is er mee gestopt en ik wil toch wel graag nog wat spelen. Ik hou zelf van wat hardere rock, grunge / stoner. Van Pearl Jam tot Queens of the Stone Age, Deftones, Foo Fighters, A Perfect Circle, Muse, Nine Inch Nails, Soulwax... om er maar wat namen in te gooien. Eigen werk is misschien een optie, maar een coverband met nummers in mijn straatje lijkt me ook wel heel interessant. Uiteindelijk wil ik gewoon lekker muziek maken met gezellige gasten :)

Ik speel slag op een aardig niveau. Soleren is niet mijn ding. Zingen kan ik middelmatig, maar ben wellicht niet te beroerd het bij wat niet al te uitdagends te proberen. Ik ben 30 jaar en in het bezit van eigen vervoer.

Ik heb redelijk wat gear voorhanden en ben niet te beroerd uit te geven. Momenteel in bezit: PRS Singlecut en Japanse Fender Strat, een dikke Fender '65 Custom 15 combo amp en wat drive- / effectpedalen.

zenir
29 juni 2013, 19:02
Mijn band is er mee gestopt en ik wil toch wel graag nog wat spelen. Ik hou zelf van wat hardere rock, grunge / stoner. Van Pearl Jam tot Queens of the Stone Age, Deftones, Foo Fighters, A Perfect Circle, Muse, Nine Inch Nails, Soulwax... om er maar wat namen in te gooien. Eigen werk is misschien een optie, maar een coverband met nummers in mijn straatje lijkt me ook wel heel interessant. Uiteindelijk wil ik gewoon lekker muziek maken met gezellige gasten :)

Ik speel slag op een aardig niveau. Soleren is niet mijn ding. Zingen kan ik middelmatig, maar ben wellicht niet te beroerd het bij wat niet al te uitdagends te proberen. Ik ben 30 jaar en in het bezit van eigen vervoer.

Ik heb redelijk wat gear voorhanden en ben niet te beroerd uit te geven. Momenteel in bezit: PRS Singlecut en Japanse Fender Strat, een dikke Fender '65 Custom 15 combo amp en wat drive- / effectpedalen.


Hoi,

Ik speel gitaar en ben woonachtig in Rotterdam (binnenkort Capelle aan den IJssel). Speel inmiddels ruim 2 jaar en doe ook een moedige poging om solo's te schrijven. Grunge vind ik erg tof (en ook nog steviger metalwerk overigens). Ik ben 29 en woon in Rotterdan. Mocht je nog op zoek zijn naar iemand om mee te jammen. Laat het dan even weten!

Gear: Fender American Special Strat, Ibanez RGT met EMG's, wat pedaaltjes en een sneuje Fender Mustang II(alleen thuis spelen behoeft geen groten buizenbak helaas).

groetjes!

Rutgher

Veekeren
29 juni 2013, 19:36
Hey Rutgher,

dank voor je reactie! Ik ben in eerste instantie vooral op zoek naar een band. Ik heb een jaar of 10 ervaring in bandjes, jammen met 2 gitaristen is leuk, maar niks mooiers dan met alle disciplines samen iets spelen! Misschien kom ik later nog wel bij je terug.

Groet, Jeroen

zenir
29 juni 2013, 19:53
Met een bassist en drummer erbij zou inderdaad nog beter zijn, maar je moet toch ergens beginnen ;). Ik hoor het wel!

Veekeren
17 juli 2013, 22:51
Nog altijd zoekende... blijkt niet makkelijk te zijn :)

elby
8 december 2013, 22:47
hey,
je ad. is redelijk oud maar ben je nog opzoek naar een grunge band?
mvg,
len