PDA

View Full Version : Vraagje over pickups



teunallica
28 juni 2013, 18:51
Hee guys,

Is er iemand hier op t forum die mijn burstbuckers wil ombouwen van een niet te splitten humbucker naar een die dat wel kan? uiteraard tegen een vergoeding:)

Thanks!
teun

Tabula Rasa
28 juni 2013, 21:03
Waarom doe je dat niet gewoon zelf. Zo moeilijk is het niet.

teunallica
28 juni 2013, 23:27
Die vraag zag ik aankomen:)
Ben bang dat ik de draadjes breek, zo klein zijn ze. Ik ga het ook zeker zelf een keer doen, maar dan op goedkope elementen.
Voor nu zou het fijn zijn als iemand het voor me kan doen (en misschien dat ik even mee kan kijken:))

stijnkenens
30 juni 2013, 23:14
Zo'n vraag is hier niet toegestaan .



s.

teunallica
1 juli 2013, 11:45
oh? Was alleen maar op zoek naar een vriendelijke gitaarnetter die mij uit de brand wilde helpen. Dat gebeurt hier toch zeker vaker?
ik zal kijken of t kan verwijderen

teun

Plant
1 juli 2013, 12:42
Denk dat de opmerking van Stijn een grapje was (hoewel, ik zie geen smiley).

Misschien vind je middels dit topic (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?157411-KAART-voor-kleine-reparaties-en-afstellen&) iemand die het voor je kan en wil doen?

stijnkenens
1 juli 2013, 15:13
Denk dat de opmerking van Stijn een grapje was (hoewel, ik zie geen smiley).

Geen grapje, het staat hier (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?85621-ATTENTIE-LEES-DIT-EERST-!!!-quot-Zelfbouw-forum-quot-regels-en-tips)wel degelijk tussen.

En ik ben er redelijk gevoelig aan, zeker nu er zo'n 'kaart voor kleine reparaties en afstellingen' is toegelaten hier op gitaarnet.

@ topic starter: via pm mag je zoiets altijd vragen, maar niet openlijk.



s.

Ike57
1 juli 2013, 15:48
En ik ben er redelijk gevoelig aan, zeker nu er zo'n 'kaart voor kleine reparaties en afstellingen' is toegelaten hier op gitaarnet.


Ik kan me voorstellen dat je daar gevoelig voor bent Stijn en ik vermoed dat je hierop doelt: "Geen vragen om reparaties, bouwopdrachten of andere commerciële acties".(?)

Maar zou dat ook gelden voor (gratis) hulp van zelfbouwers onder elkaar?

stijnkenens
1 juli 2013, 16:24
Jep, dat bedoelde ik.

TS wil er voor betalen, dus daarom dat ik even reageerde.



s.

Ike57
1 juli 2013, 16:58
Jep, dat bedoelde ik.

TS wil er voor betalen, dus daarom dat ik even reageerde.



s.

Daar had ik even overheen gelezen. Sorry :hide:

teunallica
1 juli 2013, 23:16
Sorry guys!
Ik kan niet vinden hoe ik t bericht kan verwijderen... nouja, bij deze is bovenstaande niet meer van toepassing

Ik snap het probleem. Misschien had ik het anders moeten formuleren. Ik wist simpelweg niet wie deze mods zou kunnen doen.
Dus dan wordt een pm sturen wat lastig. Dat was meer de gedachte erachter:)

teun

snaarplukker
2 juli 2013, 20:08
En ehhhhh.............., als die vriendelijke gitaarnetter je pickups(s) verkloot?:soinnocent: