PDA

View Full Version : Mensen (omg.) Amsterdam) om band mee op te richten gezogd !



dvmutzy
25 juni 2003, 23:10
i Kben gitarist. Het idee is dat de band uiteindelijk gaat bestaan uit: zanger, 2x gitarist, bassist, drummer. zingen kan natuurlijk gecombineerd worden met intrument.
mijn favourite bands zijn zo'n beetje muse, nirvana, system of a down en guano apes. dus de muziek zal waarschijnlijk zo'n beetje in de rock-alternative maar wel melodieus richting gaan, hoewel andere invloeden ook welkom zijn.

voor meer informatie of aanmelding als bandlid: mailto deeveemutzie@hotmail.com

jean
25 juni 2003, 23:16
Kies mij! Kies mij!
Zeer getalenteerd gitariste en zangeres

wooo, wat een spelfout in de titel, dat schrikt af

jean
26 juni 2003, 00:04
Hey dvmutzy oid, waarom kwam je niet bij ons in de band? :???:
afz: de zus van jean

dvmutzy
27 juni 2003, 17:09
wat bedoel je met oid? ( :oops: :of iets dergerlijks, Of iets dergerlijks?! Dvmutzy, of iets dergerlijks?! kzou bijna niet meer antwoorden op de vraag vanwege deze GROTE belediging!)

maar even antwoord op de vraag:
ten eerste: jullie hadden al een gitarist
ten tweede, niet bedoelt als belediging: jullie traden nooit op, dus persoonlijk zou ik het niet helemaal een band noemen
ten derde: het kostte geld om mee te doen
ten vierder: als jullie het echt heel graag willen, wil ik best in de band komen hoot, kdenk alleen dat er dus niet echt behoefte aan nog een gitarist is

En aan de vele mensen die dit bericht bekijken: jean geeft nu het idee dat ik heel veeleisend enzo ben, maar dat is (natuurlijk) helemaal niet het geval.

El Capitain
30 juni 2003, 02:58
Dus als je niet optreed, ben je geen band?
Wat een waardeloze opstelling zeg...

dvmutzy
30 juni 2003, 17:08
kvind je bent wel een band, maar geen serieuse die er echt helemaal voor gaat.
iig niet wat ik zoek

V!N
30 juni 2003, 17:19
Je wilt niet in een band waar al een gitarist is, en in de band die je wilt oprichten wil je twee gitaristen ..

dvmutzy
30 juni 2003, 17:29
nou kijk....
voor die bepaalde band (die trouwens bij een muziekschool(tje) hoorde) moest je dus geld betalen om mee te mogen doen, ze speelden ook niet bepaald mijn muziekstijlen en nog allemaal andere redenen waarom ik er niet bij zou gaan zoals hierboven ergens staat...

iig, als ik dus bij deze band zou gaan, zou dat vooral voor de oefening zijn en als 2e gitarist moet je voornamelijk akoorden spelen terwijl ik dat juist wel redelijk kan.

en dat ik zelf 2 gitaristen wil komt voornamelijk dat, als ik een stukje bedenk op de gitaar daar meestal gelijk nog iets bij bedenk wat dan gelijk gespeeld moet worden.

is het trouwens zo dat (sommige) muzikanten het best vinden dat iemand anders bedenkt wat ze spelen? want in de meeste cd-boekjes staat iig niet de hele band achter wie de muziek heeft geschreven.
en aj, dit geeft al helemaal geen goed beeld van mij.

jean
1 juli 2003, 02:28
nou kijk....
voor die bepaalde band (die trouwens bij een muziekschool(tje???) hoorde) moest je dus geld betalen om mee te mogen doen, ze speelden ook niet bepaald mijn muziekstijlen en nog allemaal andere redenen waarom ik er niet bij zou gaan zoals hierboven ergens staat...

iig, als ik dus bij deze band zou gaan, zou dat vooral voor de oefening zijn en als 2e gitarist moet je voornamelijk akoorden spelen terwijl ik dat juist wel redelijk kan.

en dat ik zelf 2 gitaristen wil komt voornamelijk dat, als ik een stukje bedenk op de gitaar daar meestal gelijk nog iets bij bedenk wat dan gelijk gespeeld moet worden.

is het trouwens zo dat (sommige) muzikanten het best vinden dat iemand anders bedenkt wat ze spelen? want in de meeste cd-boekjes staat iig niet de hele band achter wie de muziek heeft geschreven.
en aj, dit geeft al helemaal geen goed beeld van mij.
Wie zegt dat jij dan die tweede gitarist moet zijn die alleen de accoorden speelt? volgens mij is die ene gitartist al weg trouwens.

dvmutzy
1 juli 2003, 21:21
nou, aangezien die persoon veel beter dan mij is :cry:
en again: :angry: als die band mij heel graag zou willen hebben ofzo, dan wil ik er natuurlijk best bijkomen. ik betwijfel trouwens of hij nog wel bestaat.

dvmutzy
1 juli 2003, 21:26
muziekschool(tje???)

ik had 'tje' nog wel helemaal speciaal tussen haakjes gezet.

Barret Wallace
3 juli 2003, 21:59
''gezogd'' daar maak je al de eerste goede stap naar lekkere foute uberlelijke op imago gerichte commerciele muziek

SonicDeafMonkey
3 juli 2003, 22:10
hey dvmutzy heb je erges een soundclipje ofzo van je gitaar kunsten

dvmutzy
4 juli 2003, 17:02
nou, ik heb een weekje zo'n standaard computermicrofoon geleend en daar wel het een en ander mee opgenomen. ik heb vooral begeleiding (akkoorden) + zang opgenomen en ik ga mezelf natuurlijk niet zingend op internet zetten. maar kzal even kijken en ik ga sowieso zelf nog zo'n ding kopen. ik kan wel redelijk gitaar spelen maar kben geen god :metal: dus verwacht niet teveel...

Ic3gl0vE
4 juli 2003, 17:42
Uhm... als je bij voorbaat al niet bereid bent geld in je band te steken kan het nooit echt wat worden.

dvmutzy
7 juli 2003, 00:57
:angry: ik ben best bereid geld in een band te steken, alleen niet in deze. (sorry voor al dit gediss)
trouwens: je moest geld betalen om mee te mogen doen, dat is wat anders dan ergens geld in steken. ik ben best bereid om bijv. oefenruimte te huren enzo.

is het trouwens een soort hobby van jullie om mensen die een oproepje doen af te kraken? :evil:

Barret Wallace
7 juli 2003, 11:55
ja :-D

Ic3gl0vE
8 juli 2003, 20:03
:angry: ik ben best bereid geld in een band te steken, alleen niet in deze. (sorry voor al dit gediss)
trouwens: je moest geld betalen om mee te mogen doen, dat is wat anders dan ergens geld in steken. ik ben best bereid om bijv. oefenruimte te huren enzo.






aaaaaaah ok

dvmutzy
8 juli 2003, 23:48
:-D ga ik een band kopen ?!:razz:

jean
8 juli 2003, 23:50
:-D ga ik een band kopen ?!:razz:
haha, ik had lekker eerder mijn stommiteit weggehaald voordat jij kon antwoorden

dvmutzy
9 juli 2003, 00:04
voor de referentie, Jean schreef:
"
Ic3gl0vE schreef:
Uhm... als je bij voorbaat al niet bereid bent geld in je band te steken kan het nooit echt wat worden.

dat snap ik niet
ze zegt toch dat ze er een gaat kopen?
Of had je het daar helemaal niet over?
"

Barret Wallace
9 juli 2003, 18:55
huh? :-?

jean
10 juli 2003, 00:31
voor de referentie, Jean schreefmaar haalde gelukkig net op tijd weg:
"
Ic3gl0vE schreef,
Uhm... als je bij voorbaat al niet bereid bent geld in je band te steken kan het nooit echt wat worden.

dat snap ik niet
ze zegt toch dat ze er een gaat kopen?
Of had je het daar helemaal niet over?
"

jean
10 juli 2003, 00:32
huh? :-?
zie je nou wel, DV, je zaait verwarring

dvmutzy
10 juli 2003, 01:55
en Ic3gl0vE zoei verwarring bij jou

frenske
16 juli 2003, 14:02
Ha, heerlijk een soap voor de meer intelligentere lezers! :-?

Ga vooral door, ik ben benieuwd wat de volgende post zal opleveren! Vol spanning ben ik gekluisterd aan mīn monitor!