PDA

View Full Version : Music for an imaginary movie (fingerstyle guitar)



Harald
28 juni 2013, 10:15
Een tijd geleden al opgenomen. Met Bach en Zappa op de standaard wel wat plannen voor nieuwe video maar wanneer dat gaat lukken. Hoorde dit stuk toevallig van de week weer eens in de auto.

enjoy!


http://www.youtube.com/watch?v=3l6WQ0liBiQ

En, die film mag je er zelf bij bedenken. Hoef je niet naar een oude foto van mij te kijken :makeup:

Ernest01
28 juni 2013, 10:34
Mooi nummer. Zelf geschreven ?
Klank is bijzonder mooi en vol. En het spel is weer brilliant, evenals wat onverwachtte
'wendingen' zo halverwege. Maar dat maakt het des te 'spannender'.

Jedeel
28 juni 2013, 13:10
Heerlijk rustgevend en melodieus nummer!!!!

(Ik zelf *zie* beelden van een moederpoes met 3 a 4 jonge kittens,
die heerlijk warm tegen de buik van moeders hun voeding krijgen.... ;) )

Harald
29 juni 2013, 09:28
Dank je! @ Ernest, idd. zelf geschreven. Overigens al heel lang geleden. En nog steeds geen goede titel voor gevonden...

Duhsjaak
1 juli 2013, 09:20
Hi Harald.
Pracht titel.
Een van de weinige covers die ooit iets langer op de setlist hebben gestaan was Song for an imaginairy western. Van Jack Bruce. Door mijzelf van vervolgdingen voorzien als Song for an imaginairy bra.

Dit lied is weer prachtig. Maak jij eigenlijk wel eens een kutliedje? Of is het zo dat een beetje fan zelfs de kutliedjes nog leuk vinden?
Geniale shit dit (gedicht).
Vriendelijke groet, Gus

Harald
1 juli 2013, 09:38
Dank je :) Een oude kennis kwam een tijdje geleden met een oud stuk van me aanzetten (of eigenlijk een paar, waar ik er eentje zelfs zelf niet meer had) om opnieuw op te nemen. Huidige titel Pogaroo. Maar dat was omdat "music for an imaginary ballet featuring two kangaroos and a selfdetonating skippy-ball" toch ietwat lang was...

En hoewel multitracken nu een stuk makkelijker is dan toen (dat was nog op een 4 sporen deck, met het nodige gepingpong naar een stereo cassettedeck gedaan) merk ik dat ik wat lui ben om eraan te beginnen. Los van het feit dat ik al mijn oude partijen dan op gehoor moet uitzoeken. Maar wie weet, zou wel grappig zijn het eens wat beter te horen

-Martijn-
1 juli 2013, 10:13
Mooi nummer!! ;)

Harald
1 juli 2013, 12:24
;) ?

Dank je! (geloof ik...)

arnoldtims
1 juli 2013, 13:01
gewoon prachtig. mooi sound en een melodie die ontroerd.

paulusdeBKB
1 juli 2013, 13:35
Ja, erg mooi gedaan! Mooie controle heb je over het instrument.

Harald
1 juli 2013, 17:34
Thanks! much appreciated!

(en waarom zit ik nu de hele tijd engels te tikken?? Me don't know??? schijnt wel goed voor je intelligentie te zijn, maar daar merk ik weinig van )

akkebaas
2 juli 2013, 01:07
't Is mooi!

Harald
2 juli 2013, 19:30
Dank je ! :)