PDA

View Full Version : This is me



dirkje9
27 juni 2013, 23:43
Ik ben Dirkje en ben 16 jaar en sinds vandaag zit ik in 5 havo.
Ik speel akoestische gitaar (slag en tokkelen) en dit doe ik al zo'n 8 à 9 jaar. Op het moment speel ik op een valentia en binnenkort komt er nog een steelsring gitaar bij.
Ik ben een echte muziek liefhebber en hou van allerlei soorten. Vandaar dat ik ook hele verschillende songs speel en luister. Welke muziek er ook opstaat ik speel altijd mee.
Ik heb een paar keer gitaarles gehad maar dat sprak me totaal niet aan dus heb ik het mezelf geleerd.
En al zeg ik het zelf is het me goed afgegaan.

Duhsjaak
28 juni 2013, 09:05
Hi D
Welkom bij de club!
Je post maakt mij nieuwsgierig. Tokkelen, versta je daar fingerpicking onder of tokkelend begeleiden van zang bijvoorbeeld?

En wat voor soort muziek maak je het liefst? Iets folk achtigs lees ik tussen de regels door?
Altijd fijn om bij de club ook een aantal mensen te hebben die de wat zachtere/kleinschaliger soorten muziek lijken te maken.
Blij met je komst dus.
Vriendelijke groet, Gus

Thyrif
28 juni 2013, 12:39
Hoi en welkom!

Leuk dat je erbij bent! Heb je misschien ook al wat ergens online staan wat we kunnen beluisteren?

Groetjes. Teun

Jedeel
28 juni 2013, 12:50
Welkom dirkje9!

Je moet wel een echte diehard zijn... zo jong beginnen en dan autodidact!!!

dirkje9
3 juli 2013, 14:40
Hee
Bedankt voor het hartelijke welkom :D

Ik versta onder tokkelen beide, fingerpicking en tokkelend begeleiden van zang. zoals bijvoorbeeld - dat ik je mis.
Ik speel graag de songs van passenger, train, racoon etc. maar ook van gewone popmuziek (Itunes top 40 nummers) bijvoorbeeld een gitaar versie maken.
Maar natuurlijk speel ik ook veel andere dingen, ben dat betreft toch wel veelzijdig en vind alles leuk. van de kleinschalige en bescheiden liedjes tot de echte pop nummers.

dirkje9
3 juli 2013, 14:42
Ik heb nog niets online staan nee... misschien omdat ik het niet echt durf, ben vaak wel bang voor wat anderen er van vinden...:$
Ja ik hoor wel vaker dat ik eigenwijs ben en ik ben ook een echte doorzetter. Als ik iets in mijn hoofd haal dan zal en moet ik het doen en geef ik ook echt niet op.