PDA

View Full Version : Echoplex, repareren of niet?



Floris.
27 juni 2013, 17:57
Ik heb een tijdje geleden een defecte Echoplex EP-4 op de kop kunnen tikken.
De defecten (tot nu toe) zijn: een kapot motortje, een stekkersnoer wat vervangen moet worden, en een tape die vervangen moet worden.
Sinds ik hem heb ben ik aan het twijfelen of ik hem moet repareren en gebruiken, of dat ik hem gewoon origineel en defect moet laten. Ik vraag me dus af of, en waar ik hem kan laten repareren. Wat zouden jullie doen?, origineel laten?, of laten maken?. Ik heb ook geen idee of een reparatie de prijs beïnvloed als ik hem ooit zou willen verkopen.

Dirk_Hendrik
27 juni 2013, 18:14
Laten maken. Defect origineel is een grotere prijsdrukker dan werkend en vakkundig gerepareerd.

Pepe
27 juni 2013, 18:17
Dat snoertje en een tape kost je de kop niet. Kijk of je een prijsopgave kan krijgen voor reparatie dan kan je zelf een optelsommetje maken. Volgens mij kan ie gereviseerd al snel 500 opbrengen en stuk is het afwachten wat een gek er voor geeft.

Floris.
27 juni 2013, 18:56
Weet iemand misschien waar ik hem het beste kan laten maken?, ik neem aan dat niet iedere winkel dit doet..

Pepe
27 juni 2013, 19:10
Die andere meneer in dit topic kan het zeker, misschien als je hem eens lief aankijkt...

vulvasonic
28 juni 2013, 09:04
En anders weet ik nog wel iemand in Winterswijk.

Heusinkveld
1 juli 2013, 12:54
En anders weet ik nog wel iemand in Winterswijk.

Meneer Sprick neem ik aan? Die kan je vast wel een indicatie aan kosten geven.