PDA

View Full Version : Leven van je passie? Dat kan, als je weet hoe!



arnoudkas
27 juni 2013, 12:20
Mijn naam is Arnoud Kas. Naast het beroep van muzikant zelf met veel plezier uit te oefenen, help ik collega muzikanten om ruim en gemakkelijk te kunnen leven van hun passie.
Wil jij dit ook?
Laat me dan jouw antwoord weten op de volgende vragen.
- Wat frustreert je het meest als muzikant/artiest?
- Wat probeer jij te bereiken in de komende 12 maanden?
- Wat denk jij dat er voor jou nodig is om gemakkelijk rond te kunnen komen van wat jij het liefste doet?

Voor jouw antwoord op de drie vragen ontvang je direct een gratis tip waarmee je direct aan de slag kunt en ik houd je op de hoogte van het programma naar succes, dat ik aan het ontwikkelen ben.

Pepe
27 juni 2013, 12:42
Nou, dat is sympathiek Arnoud! Ruim & gemakkelijk leven, dat lijkt me wel wat.

Okee, gaatie:
MIjn grootste frustratie is geen fantasie en gebrek aan echt talent.
Wat ik dit jaar wil bereiken is een Nationale doorbraak (niet gelijk het onderste uit de kan he)
Om gemakkelijk rond te kunnen komen dacht ik toch wel aan 4000 netto.

Ik zit klaar voor je gratis Tip!

Swaag
27 juni 2013, 12:46
:seriousf:

Ik ben benieuwd!

Pepe
27 juni 2013, 13:15
Ik heb net eindelijk een vaste baan gekregen zodat ons gezin na jaren van sappelen weer eens op vakantie kan gaan maar ik ben er van overtuigd dat ik met Arnouds tip die baan meteen moet opzeggen. IK GA ERVOOR!

KOM MAAR DOOR ARNOUD!

Remork1970
27 juni 2013, 13:15
Toch niet de zoveelste variant op tegen talentloze mensen zeggen: "Heb talent!", he?

Pepe
27 juni 2013, 13:19
Sssst. Arnoud bereidt zich voor op mijn tip. Achteraan sluiten.

Hypercub
27 juni 2013, 13:35
Ik kan voor geen meter gitaarspelen, maar ruim en makkelijk leven spreekt me wel aan.
Ik heb ook nog een tip, ga toch fietsen.

https://www.youtube.com/watch?v=g8huXkSaL7o

Remork1970
27 juni 2013, 13:38
..Of koken.

arnoudkas
27 juni 2013, 13:44
Hoi Pepe,

Dank voor je snelle reactie. Jij kunt wat toevoegen aan de muziekwereld.
Hier komt jouw persoonlijke tip: Schrijf op (dus echt op een stuk papier of met tekstverwerker en niet in je hoofd)
- Welke acties jij zou kunnen ondernemen om jouw Nationale doorbraak te kunnen realiseren. Schrijf net zo lang door totdat je tenminste drie acties hebt die je nog niet daadwerkelijk hebt gedaan. Voer deze drie acties uit.
- Schrijf ook op wat er voor jou nodig is om € 4.000,- netto in de maand te verdienen. (aantal gewenste optredens, jouw gewenste gage, verkoop van je muziek etc..) Maak van elk item op je lijst een gedetailleerd actieplan hoe je dit zou kunnen realiseren en ga er mee aan de slag. Begin met de makkelijkste actie.
Hang je actie plan op een plek waar je het regelmatig ziet. Bureau, WC, of in de keuken. Kijk er dagelijks naar en beslis wat jij wilt uitvoeren en/of aanpassen. Werk er niet te lang aan, maar wel regelmatig.

Als dank voor je input geef ik je graag een gratis videocursus cadeau, die ik op dit moment aan het ontwikkelen ben. Hierin ga je in detail de stappen leren hoe je met gemak jouw talent kan omzetten in bekendheid en voldoende inkomen. Stuur hiervoor een e-mail naar arnoudkas@gmail.com met hierin je naam en e-mail adres en ik houd je op de hoogte.
Veel succes

Pepe
27 juni 2013, 14:07
Nou, dat is een wel heel persoonlijke tip! Ontzettend bedankt, zo het kan niet misgaan, ik voel het.

Die videocursus cadeau is ook niet mis! Met gemak bekendheid en inkomen, dat spreekt me enorm aan.

arnoudkas
27 juni 2013, 14:25
Go for it!

barno
27 juni 2013, 14:34
Nou, dat is een wel heel persoonlijke tip! Ontzettend bedankt, zo het kan niet misgaan, ik voel het.

Die videocursus cadeau is ook niet mis! Met gemak bekendheid en inkomen, dat spreekt me enorm aan.

wow Pepe, je gaat ervoor! Lefgozer!!! laat je ons wel de artiestennaam weten waaronder je gaat doorbreken?

Pepe
27 juni 2013, 14:56
http://a0.twimg.com/profile_images/338931966/smiley-dollar-signs-183x194-c10_normal.jpg

LGK
27 juni 2013, 15:13
Wauw........

Little Jay
27 juni 2013, 17:48
Prachtig dit! WTF is Arnoud Kas btw? Nooit van gehoord (google brengt me op z'n site), maar hij leeft kennelijk riant van z'n droom en doet deze promo-actie uit pure liefhebberij en niet omdat hij geld nodig heeft. Want z'n droom heeft hij met z'n eigen methode al gerealiseerd neem ik aan.

Maar ik dacht toch echt even dat hij niet eens een real life persoon was, het advies aan Pepe leek wel een door één of ander computerprogramma gegenereerd standaardantwoord met een paar tags ingevuld.....

(Heb je je baan al opgezegd Pepe? :D )

Pepe
27 juni 2013, 18:05
Niet zo snel, ik ben mijn doelen nog aan het neerpennen...

FrankC
27 juni 2013, 18:08
Niet zo snel, ik ben mijn doelen nog aan het neerpennen...

HA HA HA!!!! :seriousf:

BamBuFan1
28 juni 2013, 01:21
Arnoud hep een boekie van Emile Ratelband gescoord bij De Slegte en over een week een gig voor accordeon en gitaar in Huize Avondrood. Help jij hem en zijn accordeon op zijn weg naar geluk?

vulvasonic
28 juni 2013, 01:39
Kan ik alvast een kaartje reserveren voor 'Pepe in Ahoy'?

Ike57
28 juni 2013, 07:53
Pepe rulez.

Als de eerste CD klaar is zou ik een linkje naar de Pirate Bay versie zeer op prijs stellen!!

Hou ons op de hoogte Pepe. Ik hoop wel dat je ons nog kent als je straks zwelgt in succes :grouphug:

2010begonnen
28 juni 2013, 09:17
Ike, hoe durf je! Met dat gedownload smoor je iets geweldigs in de kiem!

showband
28 juni 2013, 09:32
kunnen we niet gelijk inzetten op "pepe 4 president"?

ik geef toe, het is wat schaven aan je doelstellingen. Maar als dat een paar weken op je plee hangt dan kan het haast niet mis gaan.

Bassa
28 juni 2013, 09:38
:seriousf:

Ike57
28 juni 2013, 12:35
kunnen we niet gelijk inzetten op "pepe 4 president"?

ik geef toe, het is wat schaven aan je doelstellingen. Maar als dat een paar weken op je plee hangt dan kan het haast niet mis gaan.

Het bekt wel lekker: "pepe 4 p". Je moet dan natuurlijk wel de kwaliteit bezitten om met een zekere mate van autoriteit uit je nek te kunnen lullen. Met een beetje oefening zul je waarschijnlijk een heel eind komen (het is Mark Rutte immers ook gelukt om MP te worden).

Maar laten we eerst eens afwachten wat pepe z'n potzitsessies opleveren ;)

Little Jay
28 juni 2013, 14:14
Als is Arnoud Kas was zou ik trouwens nu een nieuwe artiestennaam kiezen, ik dacht aan Arnoud Cash, past mooi bij z'n methode.

2010begonnen
28 juni 2013, 15:41
Oooh, uit het oog verloren familie van!

GuitarL91
28 juni 2013, 15:57
Ik legde gelijk de met de uitzending van RAMBAM met Tom en Eduard. Zie hier (http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1337194)
Binnen no time €100 per uur verdienen...

Muzieknono
29 juni 2013, 07:50
Prachtig dit! WTF is Arnoud Kas btw? Nooit van gehoord (google brengt me op z'n site), maar hij leeft kennelijk riant van z'n droom en doet deze promo-actie uit pure liefhebberij en niet omdat hij geld nodig heeft. Want z'n droom heeft hij met z'n eigen methode al gerealiseerd neem ik aan.

Maar ik dacht toch echt even dat hij niet eens een real life persoon was, het advies aan Pepe leek wel een door één of ander computerprogramma gegenereerd standaardantwoord met een paar tags ingevuld.....

(Heb je je baan al opgezegd Pepe? :D )

Arnoud Kas moet eigenlijk zijn Arnoud kassa aan zichzelf, weer zo'n loser die over de ruggen van wanhopige mensen probeert een meer dan ruim inkomen voor zichzelf te genereren, de tips die hij geeft heb ik vroeger op de lagere school al gekregen, ik snap niet dat dit soort bagger mensen worden toegelaten op dit forum, wat een kwezel zeg.
Mvgr. Dirk Jan :B

macwilliams
29 juni 2013, 08:31
Wat er nodig is om €4000,- netto te verdienen is toch niet zo moeilijk?
Dat is ongeveer €6750 Bruto.

KLIK (http://www.loonwijzer.nl/home/salaris/brutonetto).

En nou over (hete) kolen lopen en degens slikken.


En voor de rest geloof ik er helemaal niks van.

2010begonnen
29 juni 2013, 08:37
Jongens, niet zo sceptisch! Misschien is Arnoud wel De Weg.

macwilliams
29 juni 2013, 08:52
Dan kun je de weg wel met hoofdletters schrijven maar hij kan "de weg" helemaal niet zijn. Dat is enkel en alleen voorbehouden aan J.C. En aan niemand anders.


*gaat voor de spiegel staan en begint "ik ben mooi, ik ben knap" te prevelen*

BamBuFan1
29 juni 2013, 23:10
Dan kun je de weg wel met hoofdletters schrijven maar hij kan "de weg" helemaal niet zijn. Dat is enkel en alleen voorbehouden aan J.C. En aan niemand anders.

HEAR HEAR!!

http://data.boomerang.nl/a/appelpoes/image/johan-cruijff/s400/johan-cruijff.jpg

macwilliams
30 juni 2013, 08:14
HEAR HEAR!!

http://data.boomerang.nl/a/appelpoes/image/johan-cruijff/s400/johan-cruijff.jpg

Whahahahaha, die zag ik niet aankomen. Iemand met de zelfde initialen..
Moet hij alleen nog even over het water leren lopen en wat zieken genezen.