PDA

View Full Version : promofilmpje in Frankrijk



denblommme
23 juni 2013, 16:42
16HP covertje op een festivalletje in Frankrijk:
http://www.youtube.com/watch?v=IETiFgA4qbE
Met Hendrix2 op gitaar!

check mij ook vliegensvlug overschakelen van contrabas op elekrische

Mooie Franse meisjes op 1:50 voor de liefhebbers! :mmmm:

paulusdeBKB
23 juni 2013, 17:47
Tof filmpje! Er hadden van mij nog meer mooie meisjes ingemogen :)

Dribbel_
23 juni 2013, 21:58
Te weinig meisjes ja.

Maar de beelden in combinatie met de muziek zetten een heel fijn sfeertje neer :)

Duhsjaak
27 juni 2013, 04:20
Hi DenB
Ik zou dat willen betitelen als hele mooie Franse meisjes.

Zowel mijn lief als ik zijn deels Frans qua roots. Iets in onze bouw verraadt dat kennelijk, want wij worden in de straat of in de super gewoon als 'onder ons' aangesproken door Fransen over het weer, de wachtrij voor de kassa of over de vraag of wij weten waar de ratte aardappels liggen. Die dingen heten zo. Wij zijn waarschijnlijk de enige NL'ers die aardappels vanuit Frankrijk meenemen naar NL.

Ik schreef zijdelings een lied over die Franse meisjes dat hier ook in Sounds staat: 'Franse zuchtmeisjes'.

Deel daarvan:
Franse zuchtmeisjes vind ik
überaantrekkelijk
mits natuurlijk geen 60
en lekker bekkelijk

br
Het liefst geen koude voeten
het liefst geen ruk te doen
het liefst de linker oever
het liefst barsten van de poen

Ref
Heerlijk heerlijk
zo'n Frans fluistersnoepie
tu est drôle, ja
ik vind jou ook een poepie

W13 nov 2012

Maar, eerlijk is eerlijk, je ziet natuurlijk ook draken van Franse meisjes. Toch is jouw post precies waar het om gaat: Een beetje lekker muziek maken. Niet zó druk in de weer dat je geen oog meer hebt voor Franse fluistersnoepies. Dus: Anderen ervan laten genieten en dat zelf ook doen. Heel fijn.

Het klinkt allemaal vreselijk sympathiek. Ik zou je alleen mee willen geven toch vooral ook erop te letten dat het bassen een beetje strak blijft. Bij deze muziek kun je je wat veroorloven op dat gebied, maar ik hou ook bij herbeluistering het gevoel dat het groepsgeluid daarvan wat op zou knappen.

Verder blijft het onder Lyon voorlopig stukken beter weer dan hier, dus als je nog wat gigs zou kunnen scoren des te beter. Alhoewel de Fransen van mening zijn dat de zomer daar ruk is, is ie toch echt beter dan wat wij hier uitgedeeld krijgen.
Leve de zon, de Franse meisjes en de zonnige muziek!
Vriendelijke groet, Gus

Tristan
27 juni 2013, 18:42
Klinkt tof hoor, leuk filmpje ook!
Goed jullie weer eens te zien, ook al is het maar op video. :)
Hebben jullie nog meer optredens staan?