PDA

View Full Version : TC elec. NOVA DELAY resetten?



JelmerOnGuitar
21 juni 2013, 23:39
Hoi medeforumleden!

Simpele vraag: kun je een TC Electronics NOVA DELAY resetten? Dus terug naar de fabrieksinstellingen oid? Die van mij heeft namelijk kuren. Als ik hem aan de stroom doe loopt hij soms gelijk vast, soms doet hij het eventjes maar loopt daarna gelijk vast, er gebeurt dan niks meer, als hij aan is blijft hij aan, als hij uit is blijft hij uit.

Iemand een idee?

Alvast bedankt!

The Lo Lands
22 juni 2013, 13:18
Simpel antwoord: 'nee'

Wat ik online over dit soortgelijke probleem heb gelezen is dat je het beste contact kunt opnemen met TC electronics. De unit zal gerepareerd of vervangen moeten worden vrees ik. Heb je het pedaal al lang? Als je deze recentelijk heb aangeschaft zou de winkel je ook kunnen helpen.

Balen man, maar succes!

Dirk_Hendrik
22 juni 2013, 16:44
Ik sluit me aan bij The Lo lands
Kreeg zo'n ding te logeren voor reparatie. Nauwkeurig nakijken en meten: Liep keihard vast (geen activiteit meer in de digitale elektronica).
Dus een sooortgelijk Google avontuur: Bekend probleem en TC vervangt ze idd meteen.... met een forse rekening. Blijkbaar hebben zij dus ook geen idee wat er mis is of is repareren duurder dan vervangen.

Harm
25 juni 2013, 08:53
Heb hetzelfde gehad...
netjes gemeld bij TC, via de site, met omschrijving dat alles vastloopt en dat ik erover gelezen had op internet...
ik kreeg in NL een bedrijf aangeboden om het pedaal naar toe te sturen, contact gehad en is gerepareerd.

Ik had m 2e hands gekcoht (nooit gezegd tegen tc...) en het heeft mij alleen verzendkosten gekost...
Dus nog steeds een hele nette service bij TC...

just my 2 cents

JelmerOnGuitar
29 juni 2013, 11:59
Mannen dank jullie wel. Ik vreesde dit al, erg klote.
Ook ik heb het pedaal tweedehands gekocht, inmiddels ook alweer een jaar of 3 geleden, maar bedankt @Harm voor de tip om het alsnog gewoon te proberen! Dat ga ik doen.

Dank!