PDA

View Full Version : 2009 Fender Standard Telecaster MIM



$hifter
21 juni 2013, 21:01
Hallo.

Ik ben op zoek naar een telecaster en kwam deze tegen op marktplaats:
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/m680916973-2009-fender-standard-telecaster-mim.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Graag jullie mening over deze gitaar, doen.... of toch even doorzoeken.
Koop hem natuurlijk pas wanneer ik er op gespeeld hem, maar het is een eind rijden voor mij dus daarom vraag ik naar jullie mening.

2010begonnen
21 juni 2013, 21:35
Ik woon in amersfoort en zie regelmatig aanbiedingen van deze terrence holmes, ook significant duurder spul. Ben benieuwd naar je bevinding.

Martin_
21 juni 2013, 23:02
Weet in ieder geval dat je voor 500 euro een nieuwe thuisgestuurd kunt krijgen.

Joreeen
22 juni 2013, 20:51
Ik heb mijn Fender MiM Telecaster (wel van 2002) gekocht voor 270 euro, en ik heb er al zien komen voor rond de 300, dus als je goed zoekt... Bekijk ook zeker de Belgische markten! ;) Succes!

Nocki
23 juni 2013, 20:58
Ik kan even niks inhoudelijks melden over de gitaar maar wel over de verkoper.
Fijne vent die gewoon erg netjes zaken doet en verstand van zaken heeft. Hij heeft heel mooi spul staan en liggen en het is erg leuk om met m te praten.
Ik heb mn Gretsch Brian Setzer bij m gekocht en hij heeft erg veel moeite voor me gedaan om voor mij nog wat extra knoppen te bestellen...
Goede verkoper dus!

geert1976
24 juni 2013, 01:13
Ik kan even niks inhoudelijks melden over de gitaar maar wel over de verkoper.
Fijne vent die gewoon erg netjes zaken doet en verstand van zaken heeft. Hij heeft heel mooi spul staan en liggen en het is erg leuk om met m te praten.
Ik heb mn Gretsch Brian Setzer bij m gekocht en hij heeft erg veel moeite voor me gedaan om voor mij nog wat extra knoppen te bestellen...
Goede verkoper dus!

Klopt al een bus, Terrance is een gitaarliefhebber puur sang en misschien is hij niet de goedkoopste, zijn gitaren zijn wel allemaal goed en indien er issues optreden met de gitaar, zal die er alles aan doen om de zaak voor elkaar te maken en naar tevredenheid oplossen.

mesaman
24 juni 2013, 10:07
tis een mexikaantje he, waarom geen USA uitvoering? Want een paar euro meer en je hebt een amerikaanse, ik stel de vraag oprecht omdat ik zelf ooit een telecaster wil. Maar heb deze niet nodig en is waarschijnlijk niet eens om veel te gebruiken.

Kim Wilson
24 juni 2013, 10:11
De MIM Standard heb ik ervaren als een saaie dooie plank. Voor iets meer heb je een Classic of Classic Player. Ook MIM, maar een stuk meer karakter, veel beter geluid.

Hotpepper01
24 juni 2013, 13:09
Ik heb er ook zo eentje, zo'n MIM tele standaard. Ik heb er 325 voor betaald. Met rechthoekige koffer, dat weer wel.
Ik vind het helemaal geen saaie dooie plank. De mijne is degelijk, ziet er goed uit, klinkt over een Fender Blues lekker, als een echte tele hoort te zijn, en.... speelt niet slecht. Ik kan er mee doen wat ik er mee wil doen. Voldoet dus... En eerlijk gezegd vind ik het een prima ding dat in gebruikte staat veel waar voor je geld biedt. Maar, voor mij is mn tele er eentje voor erbij. Voor het Fender geluid...
Ik blijf meer een Gibson-man. Als het mn enige echte gitaar zou zijn, dan zou ik waarschijnlijk ook wel door willen sparen voor een Amerikaan...