PDA

View Full Version : Wat heb jij in je zoekopdrachten feed staan...



Pepe
21 juni 2013, 14:14
Ik heb altijd wel een paar zoekopdrachten bij Ebay of Gearhunter lopen. Het is eigenlijk the way to go wanneer je iets zoekt wat weinig voorkomt en je niet het type bent dat er lol in schept -of tijd hebt- om elke dag door Marktplaats en Ebay heen te ploegen.
Ik zal toch niet de enige zijn die feeds heeft uitstaan?

Op dit moment heb ik feeds lopen voor
Will Ray Jazz-a-caster
Anderson Mad cat
Barber Burn unit
Fender seventies rosewood neck.

hole
21 juni 2013, 14:21
Echt geen idee waar je het over hebt :D

Pepe
21 juni 2013, 14:23
Ja, ik was er al bang voor.

Het is Thomann voor gevorderden :D

Martin_
21 juni 2013, 14:27
:seriousf: Ja, eigenlijk moet ik mijn zoekterm weer actief maken. Zag net dat er weer eentje verkocht was, US shipping only. Dat scheelt.
- telecaster HMT (een zwarte semi-akoest.)

freakout
21 juni 2013, 14:28
Pepe die real burst van welk jaar is die???

Pepe
21 juni 2013, 14:35
Wat bedoel je? Toch niet de Greco Super Real?

freakout
21 juni 2013, 15:15
Greco??? dacht dat het een Gibson was.

Kakihara
21 juni 2013, 15:24
Ik heb nergens zo'n feed lopen. Weet wel dat ik een Barber burn unit op 2dehands.be gezien heb...

Tupelo
21 juni 2013, 15:34
Guild & Country Gentleman.

Robdop
21 juni 2013, 15:38
Hoe maak je zo'n feed dan?

Pepe
21 juni 2013, 16:22
Ik heb nergens zo'n feed lopen. Weet wel dat ik een Barber burn unit op 2dehands.be gezien heb...

Ja, de zag mijn feed ook :D
Nieuw zijn ze 189 dus die meneer wens ik veel succes.

Pepe
21 juni 2013, 16:25
Greco??? dacht dat het een Gibson was.

Op welke doel je dan? Ik heb verder geen burst. Ik heb geen advertenties lopen hoor.
Maar een goeie tip, ik zal een dezer dagen gitaarmarkt weer eens volplempen met dingen.

Pepe
21 juni 2013, 16:28
Hoe maak je zo'n feed dan?

Bij Gearhunter een zoekopdracht maken en daar de feed van binnenhalen. Bij Ebay kan je naast feeds nog abonneren op email notification.

Email is gezellig. Alsof je enorm veel vrienden hebt. (Best Pepe, dit vonden we voor je, koop snel voordat het je neus voorbij gaat... :D)

HaroldA
21 juni 2013, 16:30
Ik heb een stuk of 20 feeds + email notificaties van ebay ... ik blijf wel op de hoogte van alles wat er aangeboden wordt ;)

Henri H
21 juni 2013, 16:49
Ik had feeds op GBase, Gearhunter, eBay en MP lopen, maar ben eigenlijk voorzien van alles, kom ik net achter...... :satisfie:

Bijl
22 juni 2013, 15:14
Ik heb dit in mijn zoekopdrachten feed staan, onmogelijk te krijgen als je in Europa woont. En dan vooral voor een Nederlander:

http://i2.photobucket.com/albums/y16/cichlidiot75/DSC_0157_zps434fc84c.jpg

Komt sporadisch voor in UK of Duitsland, en regelmatig in USA maar is dan heel snel verkocht meestal...

Pepe
22 juni 2013, 15:17
.. maar wat is het dan?

Tabula Rasa
22 juni 2013, 22:28
.. maar wat is het dan?
Een lelijke gitaar?

Bijl
24 juni 2013, 10:25
.. maar wat is het dan?

Een Schecter Avenger met 7 snaren. Ze zijn alleen in de periode 1999 - 2002 gemaakt.

humbucker
24 juni 2013, 11:11
Ik ben m'n ogen aan het open houden voor een ES-135 :)

Pepe
24 juni 2013, 11:42
Een Schecter Avenger met 7 snaren. Ze zijn alleen in de periode 1999 - 2002 gemaakt.

Ahja, ik herken de countour van een Teisco Spectrum

http://media.tumblr.com/tumblr_lwaj9dQfd61qza8j4.jpg

Mitch
24 juni 2013, 14:02
Burn Unit heb ik het kleine broertje, de Small Fry van gehad. Die was voor mij eigenlijk het definitieve bewijs dat pedalen met veel instelmogelijkheden vaak de neiging hebben om maar één goeie sweet spot te hebben. Langer bezig om een goede sound te hebben dus. Geen probleem als die sound wel hélemaal te gek is, maar het pedaal werd ook een bevestiging van mijn (voor)oordeel dat breed instelbare pedalen een totaal gebrek aan karakter en ballen kunnen hebben :dontgeti:
De vriendelijke review: prima als je met je Fender/Fender setup een vloeiende leadsound wil hebben en je zelf een lichte aanslag hebt.

Pepe
24 juni 2013, 14:24
Het is balorigheid meneer, vandaag de Barber, morgen iets anders, echt kopen is een ander verhaal. Ik sta op een lijst voor de Analogman KOT en dat duurt nog driekwart jaar dus tot die tijd volg ik de competitie een beetje.

Ik zet er zo de JHS Morning Glory bij :D

mesaman
25 juni 2013, 13:15
bij mij staan er wat zeldzame en leuke platen , verder niet veel.

Bijl
25 juni 2013, 16:10
Ahja, ik herken de countour van een Teisco Spectrum

Heel scherp! J. Yuenger van White Zombie zat al jarenlang achter die Teisco aan maar kon er geen vinden. Toen hij een endorsement kreeg bij Schecter hadden ze de Avenger/Revenger (met 6 snaren) voor hem ontworpen en uitgebracht. Maar niet als signature, want J. had uiteindelijk zijn zoektocht min of meer opgegeven en door de Schecter customshop een 1 op 1 kloon van de Teisco laten bouwen die door het leven gaat als de Schecter Astro Surf.

Pepe
25 juni 2013, 16:49
Over Teisco gesproken, springt er ineens een zeldzame schoonheid in mijn feed... die kom je niet tegen op marktplaats...

http://img809.imageshack.us/img809/9166/l41o.jpg

Ace 1.15.19
25 juni 2013, 17:14
Ja, de zag mijn feed ook :D
Nieuw zijn ze 189 dus die meneer wens ik veel succes.
Het is hem toch gelukt. ;)

mesaman
25 juni 2013, 23:41
die teisco's zijn toch bowie gitaartjes? van die plastic italia dingen? met een rij accordeon knoppen waar je pianist voor moet zijn?

Pepe
25 juni 2013, 23:55
Je gooit de Zweedse Kent branded Hagstrom op een hoop met moderne Koreaanse remakes van Italiaanse gitaren that never were en een Japanse gitaar uit de sixties?
Sure, 1 pot nat.... :dontgeti:

Duhsjaak
27 juni 2013, 11:51
Hi M
Laat maar (PM) weten wat je wishlist is.
Alleen sinds Rudy de Queljoe door post.nl doormidden is gebroken (probeer dat maar eens, een gave single doormidden te breken) is verzenden er niet meer bij.
Vriendelijke groet, Gus

Duhsjaak
27 juni 2013, 11:57
Ze waren er wel. In da famiglia hangt ergens nog een Welson aan de muur met een stuk of 6 toetsen om pickup schakelingen te kiezen.
Lachen dat werk. Als je zingt in de buurt van die gitaar, hoor je je zang via je gitaarversterker terug.

Als je het hebt over het witte ding waarop Bowie speelde, dan was dat een Supro. Remake daarvan (kwalitatief uitstekend) wordt gemaakt door Eastwood.

Maar om op Pepe's vraag antwoord te geven, ik heb geen vragen/feeds uitstaan. Mijn ervaring is dat dat geld kost. Helaas> Maakt het leven wel een stuk avontuurlijker om het wel te doen.
Vriendelijke groet, Gus