PDA

View Full Version : Vraag over inlaystickers op gitaartoets.



Riny
20 juni 2013, 19:12
Hallo allemaal,

Heb een vraag voor een goede vriend/muziekcollega.
Ik stel deze vraag voor hem omdat hij niet zo'n computernerd is.

Hij had het idee om inlaystickers op zijn gitaar (toets) aan te brengen en vroeg zich af of deze ook in NL verkrijgbaar zijn omdat de manier van betalen op de site niet past in zijn manier van betalen.
Het gaat om deze site waar diverse inlay's verkrijgbaar zijn.
Klikkie doen (http://www.inlaystickers.com/servlet/StoreFront)

Een ander goede gezamenlijke vriend, tevens verkoper van gitaren en versterkers, gaf aan "hoe ga je dan je toets onderhouden indien nodig?
Hij heeft daar een goed punt waar ik zelf nog niet bij stil gestaan had.

Dus onze vraag, waar zijn de stickers in NL verkrijgbaar en wat is jullie eventuele ervaring hiermee?

Alvast dank voor jullie reacties.

Bassa
20 juni 2013, 19:16
Heb ze bij die site een keer besteld. Maar je moet het NIET!!! doen.
Ze gaan aan de zijkanten loslaten als je een bend doet op de hoge e snaar. Heb ze er na 2 maanden afgehaald en het was ook een klote werk om die lijmresten weg te halen.

Riny
21 juni 2013, 13:39
Bassa, dank voor je reactie.
Heb deze doorgegeven en mijn muziekcollega gaat er van af zien om dit toe te passen.
Nogmaals dank.

TW-Pieter
21 juni 2013, 15:49
Een soortgelijk verhaal hier. Heb één keer de fout gemaakt om zo'n ding op m'n toets te plakken. Weet niet meer hoe ik aan die sticker gekomen ben. In ieder geval, hij heeft 't welgeteld vier dagen volgehouden. Met een beetje stevige vibrato of wat bends inderdaad 'schuur' je zo'n ding in no-time er weer vanaf.

Bassa
21 juni 2013, 16:02
Geen dank.

7ender
22 juni 2013, 21:59
die plakkertjes staan leuk op een ouwe klere-gitaar , die je aan de muur wilt timmeren voor decoratie :soinnocent: