PDA

View Full Version : Hoera Nieuwe Mesa/boogie amps



Nocki
17 januari 2002, 21:48
hoi.

ik ben net op de mesa/boogie site geweest
en naast de nieuwe road king is er nu ook eemn lijn amps die de F serie wordt genoemd en een rectifire rackmount preamp
er is verder ook sprake van een rectifier based poweramp van 100 watt maar daar staat verder niks over op de site. het kan ook zijn dat ik mis ben en dat deze al in de preamp zit. heb nog niet super gelezen maar het kan ook zijn dat de power amp er nog aan moet komen.

wie de preamp al bij een winkel ziet moet het even zeggen dat ga ik m gelijk halen... tekoop al mijn amp's gitaren, moeders, vriendinnen, auto's en weet ik veel wat. oma let op je handtasje want ik heb geld nodig.

gauw luisteren naar die nieuwe amps... en mischien wordt de oude zooi wat goedkoper....

ajuus Nocki
<><

heavy
18 januari 2002, 09:51
ja er komt een rectifier 2 eindtrap uit
4 eenheden hoog net als mijn 295 simul
dus zal wel zwaar zijn (hehehe)
misschien is het wel de opvolger van de 2.90

die recto recording preamp had 1 van de gitaristen van Rammstein al in zijn rig zitten!!!!!!niet 1 maar 12 geloof ik misschien wel samen met die nieuwe eindtrap?
kewl toch:D

dit setje zal ook weer akelig duuuuuur zijn!
en kan je dan niet beter een dualhead kopen?

gr, stef

Rectifier
18 januari 2002, 10:12
Ja, ik las dat ook. Mooie pre-amp en als die eindtrap net zo stoer wordt en goed klinkt als de 2:90.....mmmm!

Ze maken mijns inziens één fout bij de rectifier pre-amp. Ze zouden een 3 kanaals pre-amp moeten maken. Eentje die tussen de RoadKing en de Dual in zit.
De Formule mist dit ook al.
Het 2e kanaal zou puur Rectifier sound moeten zijn en het 3e kanaal zou een over de top lead sound moeten zijn Mark IV ofzo.

Maar ja, ik ben geen pre-amp designer! ;-p

Nocki
18 januari 2002, 17:07
Ik ben vandaag naar Serlui gebeld
dit is de importeur voor mesa spullen in holland en belgie.
die zeiden dat de nieuwe spullen pas over 3 maanden mogelijk in nederland kunnen zijn.
hij wist het niet zeker maar het staat nu op de namm en ht duurt dus nog even....

en wachten...




en wachten


en wachten

Nocki

Iceman
18 januari 2002, 17:45
http://www.mesaboogie.com/Product_Info/Rectifier_Series/RectoPreAmps/RectoPreAmp.html

Ben errug benieuwd!!
Graag elk review of artikel hier linken please....

Nocki
18 januari 2002, 20:17
Ja precies.
ik hoop dat iedereen die iets over de mesa's vind, leest of weet ik niet wat en waar dat even doorgeeft.
dan weet iedereen het.

is er trouwens geen interesse om een mesa fan site op te zetten???
ik heb al een hoop info over mesa's en er is altijd wel wat te vinden.,

doen???

Nocki

anoniem
21 januari 2002, 00:42
Die gitarist van Rammstein heeft gewoon 5 rack-rectifiers (worden overigens niet meer gemaakt) in zijn rack zitten, dus nog niet die nieuwe preamp. Kijk maar op the Custom Audio site.

Geert

heavy
23 januari 2002, 01:59
waren zeker niet de rectifiers rack models die daar in de 2 racken zatten het warren een stuk of 12 pre en eindamps die daar in zatten en heb ik nooit eerder gezien!!

ik zag het in een muziekblad op een foto life achter de buhne,

Iceman
23 januari 2002, 14:52
Moet dit helaas rechtzetten, het zijn wel degelijk de rackversies van de DualRectifierSoloHead.

http://www.customaudioelectronics.com/images/rampowerrig.jpg

heavy
23 januari 2002, 23:33
hehe ik heb het gezien en dat zijn foto`s van een dik jaar terug op de custom audio site dit was van de laatste tour met die nieuwe spullen!:P

wel grappig dit \o/\o/\o/

heavy
23 januari 2002, 23:35
en het warren goud kleurige racken
b.t.w.

Nocki
27 januari 2002, 20:36
volgens my had john petrucci ook al een recto in zijn rack zitten naast een kop dus ook een rackmout...

Nocki

Iceman
29 januari 2002, 06:42
http://www.musik-produktiv.de/shop/shop04.asp?artnr=3290166&sid=29012002064114244015-5SNIU983OO94T901S31Q7&quelle=volltext

Prijs op aanvraag bij Musik Produktiv.