PDA

View Full Version : Mijn nieuwe zomerhit.... "Blast off"



zoldergitarist
9 juni 2013, 10:10
Ik heur wel wat jullie er van vinden.


http://www.youtube.com/watch?v=mYGAUc2VEuQ

beruk
9 juni 2013, 12:26
Catchy! zomerhit, yes! Maar dan wel in de verschillende mosh pits in de zomerfestivals.
Voor een echte zomerhit mis ik echter de meezing factor.

zoldergitarist
9 juni 2013, 12:33
Catchy! zomerhit, yes! Maar dan wel in de verschillende mosh pits in de zomerfestivals.
Voor een echte zomerhit mis ik echter de meezing factor.

Ik snap, geintje natuurlijk ...

Gert-Jan
9 juni 2013, 17:37
Dit heeft wel degelijk potentie! Klinkt meer dan OK.

paulusdeBKB
10 juni 2013, 11:33
Zeg. Als je het arrangement nou eens een beetje uitdunt en er een tekst bij schrijft? Dan heb je volgens mij een heel fijn poppy rockliedje te pakken! Mét gimmick, want klassiek dingesje. De modulatie heb je ook erg leuk gedaan.

zoldergitarist
11 juni 2013, 07:47
Zeg. Als je het arrangement nou eens een beetje uitdunt en er een tekst bij schrijft? Dan heb je volgens mij een heel fijn poppy rockliedje te pakken! Mét gimmick, want klassiek dingesje. De modulatie heb je ook erg leuk gedaan.

Bedankt voor je compliment, ik ga er zeker nog iets anders mee doen.

zoldergitarist
11 juni 2013, 07:48
Dit heeft wel degelijk potentie! Klinkt meer dan OK.

Bedankt voor je compliment.

vulvasonic
12 juni 2013, 05:53
Ik word hier blij van! :cheerup:

jasses
12 juni 2013, 13:26
Ha, fijn gedaan!

Zeg. Als je het arrangement nou eens een beetje uitdunt en er een tekst bij schrijft? Dan heb je volgens mij een heel fijn poppy rockliedje te pakken! Mét gimmick, want klassiek dingesje. De modulatie heb je ook erg leuk gedaan.

Probeer dit eens uit, ik ben benieuwd naar wat eruit zou komen...

zoldergitarist
13 juni 2013, 10:19
Ik word hier blij van! :cheerup:

En ik van jouw reactie :dance:

zoldergitarist
13 juni 2013, 10:24
Ha, fijn gedaan!


Probeer dit eens uit, ik ben benieuwd naar wat eruit zou komen...

Dat wil ik zeker gaan proberen maar ik kan niet zingen en ben niet handig met nummertjes in elkaar knutselen.
Meestal is het een bij elkaar geraapt zootje zonder structuur.

arnoldtims
13 juni 2013, 10:42
Ik dacht dat ik hier gisteren al had gepost maar mijn bijdrage is verdwenen.

Al hoe wel het niet altijd mijn smaak is vind ik je een erg goede gitarist. Je verzand niet in notenpoeperij en gooit er vaak nog wat humor in.
Vraag mij dan ook af of je echt alleen maar op je zolderkamer speelt of dat een band ook gebruik mag maken van je talent.

zoldergitarist
13 juni 2013, 11:17
Ik dacht dat ik hier gisteren al had gepost maar mijn bijdrage is verdwenen.

Al hoe wel het niet altijd mijn smaak is vind ik je een erg goede gitarist. Je verzand niet in notenpoeperij en gooit er vaak nog wat humor in.
Vraag mij dan ook af of je echt alleen maar op je zolderkamer speelt of dat een band ook gebruik mag maken van je talent.


Raar dat je reactie verdwenen is ik heb hem niet gezien of verwijderd als dat al kan?
Ik heb wel in veel bandjes gezeten maar kan er niet tegen steeds hetzelfde te moeten spelen/repeteren + dat er altijd meer geluld dan gespeeld werd daar was ik op de duur enorm zat van en ben met al dat bandgebeuren gestopt. Omdat ik alleen nog maar thuis speel/opneem heb ik mij destijds "Zoldergitarist" genoemd. Alles wat ik opgenomen heb speel ik nooit weer en weet meestal ook niet meer hoe ik het gespeeld heb. Ik doe wel regelmatig klusjes voor een duitse songwriter/producer die weer verschillende artiesten (wereldwijd, bekend en onbekend) van muziek voorziet. Hij stuurt mij nummers met de mededeling of ik het een beetje aan wil kleden met een solo of slagpartij waarna ik de opgenomen track(s) weer terug stuur en dat alles via mail ha ha.

Trouwens bedankt voor je complimenten.

arnoldtims
13 juni 2013, 11:26
Goed om te horen dat je talent nog wel gebruikt word. Ben nu natuurlijk wel benieuwd of je ook op een plaat bent terecht gekomen die wij zouden moeten kennen.
Of zijn het meer demo´s waarop je de partijen op inspeelt.

zoldergitarist
13 juni 2013, 11:53
Goed om te horen dat je talent nog wel gebruikt word. Ben nu natuurlijk wel benieuwd of je ook op een plaat bent terecht gekomen die wij zouden moeten kennen.
Of zijn het meer demo´s waarop je de partijen op inspeelt.

Ik ben er vorig jaar oktober/november pas mee begonnen nadat ik iemand geholpen had die graag een solo in zijn nummer wilde, ik deed dit wel vaker op zo'n buitenlandse gitaarsite. Dit bleek dus die producer te zijn en hij koos mij uit nog 6 andere inzendingen, wist ik veel, dacht dat het een thuismuzikant was die een solootje wilde. Ik heb al redelijk veel dingen gedaan het is nu wachten wanneer het spul uitkomt, ik hoorde dat dit wel tegen het einde van het jaar kon worden.

HouseMetalJazz
26 juni 2013, 19:42
Grote klasse! Ik heb genoten!

Duhsjaak
27 juni 2013, 04:37
Hi Z
Ik heb nooit onder stoelen of bankcrisis gestoken dat ik je muziek fucking geniaal vind en dit is weer zo'n bull's eye post.

Je post dat, wat jij een zomerhit vindt. En (sorry Beruk) niet alle zomerhits hebben een meezing factor. Gelukkig maar.

Genoeg Bonzo Dog Doo Dah Band humor om mij met een debiele grijns op mijn kop achter het beeldscherm te laten zitten. Ik verbeeld mij dat ik alles heb van de Bonzo's en Vivian Stanshall, dus als er GN'ers zijn die voor studie doeleinden zouden willen beschikken over iets (inclusief alle radio uitzendingen - soms in combi met Keith Moon) dan hoor ik dat wel.

Verder ga ik geduldig zitten wachten op zomerhit #2, want eentje vind ik persoonlijk toch wat schraal. Live gedoe, applaus en gescandeer: We want more. En vlot een beetje s.v.p.
Vriendelijke groet, Gus

zoldergitarist
30 juni 2013, 10:35
Hi Z
Ik heb nooit onder stoelen of bankcrisis gestoken dat ik je muziek fucking geniaal vind en dit is weer zo'n bull's eye post.

Je post dat, wat jij een zomerhit vindt. En (sorry Beruk) niet alle zomerhits hebben een meezing factor. Gelukkig maar.

Genoeg Bonzo Dog Doo Dah Band humor om mij met een debiele grijns op mijn kop achter het beeldscherm te laten zitten. Ik verbeeld mij dat ik alles heb van de Bonzo's en Vivian Stanshall, dus als er GN'ers zijn die voor studie doeleinden zouden willen beschikken over iets (inclusief alle radio uitzendingen - soms in combi met Keith Moon) dan hoor ik dat wel.

Verder ga ik geduldig zitten wachten op zomerhit #2, want eentje vind ik persoonlijk toch wat schraal. Live gedoe, applaus en gescandeer: We want more. En vlot een beetje s.v.p.
Vriendelijke groet, Gus

Ha ha, leuk, bedankt voor je verhaaltje.
Ben bezig met nog meer maar ben geen ster in het nummertjes "schrijven" helaas, het meeste is structuurloos maar ik doe mijn best.

zoldergitarist
30 juni 2013, 10:36
Grote klasse! Ik heb genoten!

Leuk bedankt !

Duhsjaak
30 juni 2013, 10:47
Ha ha, leuk, bedankt voor je verhaaltje.
Ben bezig met nog meer maar ben geen ster in het nummertjes "schrijven" helaas, het meeste is structuurloos maar ik doe mijn best.

Hi Z
Laat ik de spelregels nog maar weer eens in herinnering brengen:
- Jij post
- Wij schrijven het de grond in

En laten wij nou juist van mening zijn dat jij wel (dus eigenlijk wel) heel fijne liedjes maakt....
Er is altijd ruimte voor verschillende interpretatie, en die verschillen pakken we.

Lees de reacties op deze čn op je oudere posts nog maar eens door. Alleen maar opgestoken duimen en complimenten.

Laat ik je niet betrappen op kapsones, maar voor de rest: Wij geloven er wel in. Nou jij nog.
Vriendelijke groet, Gus

zoldergitarist
1 juli 2013, 14:01
Hi Z
Laat ik de spelregels nog maar weer eens in herinnering brengen:
- Jij post
- Wij schrijven het de grond in

En laten wij nou juist van mening zijn dat jij wel (dus eigenlijk wel) heel fijne liedjes maakt....

Er is altijd ruimte voor verschillende interpretatie, en die verschillen pakken we.

Lees de reacties op deze čn op je oudere posts nog maar eens door. Alleen maar opgestoken duimen en complimenten.

Laat ik je niet betrappen op kapsones, maar voor de rest: Wij geloven er wel in. Nou jij nog.
Vriendelijke groet, Gus

Oké, ik snap ha ha...