PDA

View Full Version : HNAD Vox mini 3



ar250artist
7 juni 2013, 16:48
Inmiddels al weer twee weken in mijn bezit en nu tijd voor een kleine review. Allereerst het waarom: ik speel voornamelijk met hoofdtelefoon over een Line6 GX. Alleen soms is er ook de gelegenheid om eens normaal te spelen (familie met kleine kind) en dat is wel zo prettig. Een hoofdtelefoon is ok maar ook vermoeiend vind ik. Ik had daar een Cube 30 voor (al 9 jaar), maar die is voor de huidige thuissituatie al teveel van het goede qua volume. Vandaar dus een mini amp.

Dan de Vox. Ik heb de zwarte want die was het goedkoopst en het budget was beperkt. De uitrusting vind ik erg ok: 11 amps models, effecten, reverb/delay, tap tempo, tuner en diverse aansluitingen. Vooral de compressor en het tap tempo vind ik een aanwinst. De effecten zijn ook beter bruikbaar als bij de Cube, daar was het meteen van dik hout zaagt men planken. Voor zo'n kleine amp is het geluid zeker niet verkeerd. Het blijft wat dozig en bij hoog volume gaat de boel oversturen. Aan de andere kant is door het lage vermogen veel beter de gain en de master af te stellen. Ik kan nu het volle bereik van de knoppen gebruiken en dat was bij de Cube onmogelijk. De amp modellen klinken goed en de meeste kan ik prima gebruiken. Alleen de echte hi gain modellen spreken me niet zo aan, maar die muzieksoorten speel ik toch niet. Het ac30 model is mijn favoriet (bij de meeste modelers trouwens). Verder is hij stevig gemaak en kan ook op batterijen werken. Dus voor 89,- een leuk ding lijkt me.

the sure thing
7 juni 2013, 18:36
Thx voor de review!