PDA

View Full Version : Eventjes voorstellen



Ben Mansour
6 juni 2013, 14:18
ik stel me bij deze ff voor aan de leden van dit forum. ik ben ramzi ben Mansour, speel nu een jaar of zeven gitaar met een tussenpauze van 2 jaar. speel voornamelijk elektrisch, maar omdat ik een tijdje ben gestopt en me gear(highway one, vox vt40) had verkocht ben ik een jaar geleden weer begonnen met akoestisch. maar het begon toch weer te kriebelen en ben ik toch maar weer aan de elektrische gitaar gegaan, en na mijn harley benton les paul fiasco, heb ik dit forum gebruikt om informatie in te winnen over de London city gitaren en de meningen liepen nogal uiteen. vooral de discussie over de eerste en latere generaties was fascinerend. ben uiteindelijk overtuigd door een filmpje op youtube van ene mrblueeyes(die de london city spitfire mk2's op vakkundige wijze heeft laten horen) om de gitaar toch te kopen. heb er uiteindelijk 200 voor betaald en ben zeer tevreden over de kwaliteit van de gitaar. goeie pickups, degelijke tremolo en tuners en mooi afgewerkt. heeft absoluut dat mooie stratgeluid dat je verwacht van een stratocaster. de nek was inderdaad flinterdun iets wat in dit forum ook is besproken, maar ik hou gelukkig van een dunne nek dus dat vind ik zelf een enorme pluspunt. ik speel de gitaar door een artec 25 watt combootje die ik voor 60 euries heb gekocht en waar ik nog steeds van onder de indruk ben. desalniettemin heb ik me pijlen al gericht op de fender mustang 4 150 watt versterker. Ik luister(en speel) graag blues. vooral joe bonamassa, stevie ray vaugan, eric clapton, gary moore, bb king, albert king, jimi hendrix, albert collins, freddy king vind ik fantastisch en doel is dan ook om een sound te creeren die een mengeling is van al deze geweldige artiesten. nou thats me in a notenschaal. zal me zoveel mogelijk proberen te mengen in de discussies op dit forum.
De groeten

Harry
7 juni 2013, 15:46
hoi Ramzi, welkom op dit prachtige forum!

Ben Mansour
7 juni 2013, 23:03
Bedankt Harry!

arnoldtims
8 juni 2013, 09:43
Welkom op dit forum.
Dat lijstje wat je noemt zijn ook de mannen waar ik graag naar luister.
Betekend natuurlijk wel dat er bij jouw nog een humbucker gitaar bij moet.

Ben Mansour
8 juni 2013, 18:08
bedankt!
en ja er moet absoluut een humbuckergitaar bij. liefst een les paul of een es335.