PDA

View Full Version : Dr. No's "zoon van piet" tribute pedaal



Mitch
5 juni 2013, 21:48
In dit topic (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?160094-forumlid-extraordinaire-quot-zoon-van-Piet-quot-Peer-Borgers-overleden) werden al wat ideeën gespuid over een passend eerbetoon voor ons aller grote vriend, zoon van Piet. Als groot pedalen enthousiast kon er eigenlijk geen passender afscheid van ons als forumgenoten komen dan een pedaal. Welk ander pedaal dan de door hem geliefde Tubescreamer en van welk ander merk dan dat van zijn goede vriend, Dr. No.
De plannen tot zover: er komt een speciale versie van de Dr. No Drive-o-Matic, "Son of Pete" met hoogstwaarschijnlijk de eerder door Napoje voorgestelde graphics. Prijsstelling wordt in principe de normale dealerprijs (ik zag in de gauwigheid 179E maar pin me niet op een euro vast). De helft daarvan gaat naar de bouwers, de andere helft naar een door ons nader te bepalen fonds.
Persoonlijk ben ik er een groot voorstander van om dit te doneren aan 'zoon van Peer', Lody. Hij had ook hier meermalen laten blijken hoe gek hij op hem was en als bassist/gitarist zonder vader kan hij best een extra zakcentje gebruiken lijkt me. Maar meeste stemmen gelden, als iemand anders een mooi doel heeft hoor ik het graag.
Het wordt in principe een intekenlijst beperkt tot 10 exemplaren. ik zou zeggen: als je op de lijst wil, kopieer deze lijst met je naam erbij.

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

cale0
5 juni 2013, 22:50
Vet idee! Nu kon ik hem niet echt heel goed dus aan andere mensen de eer voor dat pedaal ;)

vulvasonic
5 juni 2013, 23:06
Mooi eerbetoon en prachtig initiatief. Helaas ben ik zelf platzak, maar ik weet zeker dat de liefhebbers zich snel zullen melden. :)

SantaX
5 juni 2013, 23:31
Ik sluit me volledig bij vulvasonic aan - helaas ook op financieel gebied. Prachtig eerbetoon aan deze vriendelijke lopende effecten-encyclopedie. Ik hoop dat die 10 pedalen er veels te weinig blijken te zijn.

Bassa
5 juni 2013, 23:37
Zit nog een klein beetje te dubben. Zit niet met geld tekort, maar wil eerst nog ander spul kopen. Aan de andere kant wil ik sowieso nog een keer een goede tubescreamer en heb ZvP zijn verhalen altijd met veel plezier gelezen. En hier zit ook nog zo´n mooi verhaal achter. Moet nog even nadenken.

Nielsje
30 april 2014, 21:46
1. Niels
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Scarface
30 april 2014, 21:55
1. Niels
2.Scarface
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Ik heb wel zin in een nieuw pedaaltje.....👍

Groet,
Marco

Riky
18 mei 2014, 23:01
1. Niels

2.Scarface

3. Riky

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Riky
18 mei 2014, 23:10
Wil er graag bij vermelden dat als er iemand is die dichtbij 'zoon van piet' stond en door mijn interesse geen pedaal kan verkrijgen, ik graag mijn plek afsta.

RoelSmoel
23 november 2014, 03:57
Staat dit nog steeds in de planning?
Ik ben dinsdag bij Roel en kan evt. een balletje op gooien.