PDA

View Full Version : Zanger gezocht om nummer in te zingen.



zoldergitarist
4 juni 2013, 12:29
Hallo allemaal,
Ik zoek een thuisopnemende zanger die voor mij een nummer (s) in wil zingen. De bedoeling is dat je de zang opneemt en alleen de zangtrack naar mij terugstuurd zodat ik hem in mijn Cubase project kan plakken. Het gaat om een 80's style rocksong.
Bij belangstelling stuur ik je de demo.

doedensb@gmail.com

Fenderfan
9 juni 2013, 15:50
Wat betaald het?

Niets kwaads mee bedoeld maar: waarom zou iemand dat zomaar voor jou gaan doen ? Tenzij jij Lenny gravitz heet natuurlijk.

zoldergitarist
23 juni 2013, 11:57
Wat betaald het?

Niets kwaads mee bedoeld maar: waarom zou iemand dat zomaar voor jou gaan doen ? Tenzij jij Lenny gravitz heet natuurlijk.

Ik weet dat je het niet kwaad bedoeld maar zoals je denkt/schrijft irriteert mij al.

duckman
24 juni 2013, 11:16
@ Fenderfan: waarom moet er altijd iets tegenoverstaan? Het kan toch ook leuk zijn om te doen? Om ervaring op te doen? Om iemand te helpen?

@ Zoldergitarist: ik kan je helaas niet helpen, heb niet echt een 80s rock stem, maar succes ermee!

zoldergitarist
24 juni 2013, 12:27
@ Fenderfan: waarom moet er altijd iets tegenoverstaan? Het kan toch ook leuk zijn om te doen? Om ervaring op te doen? Om iemand te helpen?

@ Zoldergitarist: ik kan je helaas niet helpen, heb niet echt een 80s rock stem, maar succes ermee!

Hoi Duck,

Wat jij schrijft is precies wat ik bedoel, het is toch een leuke hobby?!
Misschien zing/brabbel ik zelf wel iets in ha ha.
Bedankt voor je reactie.

Groetjes Barry