PDA

View Full Version : welke gitaar heeft een eve dunne nek als stratocaster



closure
25 juni 2003, 09:52
weet niet pricies hoe dik hij is
maar eigelijk de echte vraag:

zou ik problemen krijgen als ik van een squier naar een ibanez Rg series overschakel
(ik heb ook al een jackson imitatie met een tamelijk dikke hals die speelt wel goed maar ik weet niet wat ik van de ibanez moet verwachten http://picserv.beyond-reality.nl/getpicture.php?id=162822&check=d84e
dit model

+ wat kan ik verwachten van de klank?

+ zie topictittel -> welke gitaar met dunne hals is aan te raden (als de ibanez geen probleem vormt hoeft deze vraag niet:p)

john.3001
25 juni 2003, 10:04
Ik stel ook wel eens van die theoretische vragen. Mijn ervaring: probeer ze gewoon uit, dan weet je als het goed is genoeg...

john.3001
25 juni 2003, 10:06
Dude, trouwens, jij bent wel erg fake...

In een ander topic van jou heb je deze gitaar als droomgitaar staan. Je weet nog niet eens hoe die speelt!

please :stop:

closure
25 juni 2003, 10:08
Dude, trouwens, jij bent wel erg fake...

In een ander topic van jou heb je deze gitaar als droomgitaar staan. Je weet nog niet eens hoe die speelt!

please :stop:

droom intrument qua uitzicht


jij denkt dat ik op al die prs-en al gespeeld heb?

john.3001
25 juni 2003, 10:12
zeg dat dan even...



:strat:

closure
25 juni 2003, 10:28
ontstemmen ibanez-en makkelijk met die tremelo
of komt de brug niet naar omhoog?

sash
25 juni 2003, 14:56
.1 Nee die brug is gemaakt om niet te onstemmen
.2 Als je er dikkere snaren op zet komt ie wel iets omhoog en dan heeft ie wat afstelling nodig.

Ic3gl0vE
25 juni 2003, 16:00
RG's hebben een veel dunnere hals dan een squier. de hals van een jackson is ook dunner dan die van een squier. Scheelt niet bij elke jackson zo heel veel maar ze zijn vooral een stuk platter.

closure
25 juni 2003, 17:53
RG's hebben een veel dunnere hals dan een squier. de hals van een jackson is ook dunner dan die van een squier. Scheelt niet bij elke jackson zo heel veel maar ze zijn vooral een stuk platter.
en de breedte?