PDA

View Full Version : Hey ik ben nieuw , en heb een mysterie gitaar



tito608
1 juni 2013, 21:59
Hey ik ben tito bijna 16 jaar jong ;)
en ik speel al zo een 2 jaartjes gitaar en ik heb vandaag mijn 4de gitaar gekocht
en ik had gehoopt dat jullie me konden helpen met het identificeren van deze gitaar
ik zal hiervoor wel een apart topic maken :)
Mijn muziek stijl loopt heel erg uiteen , punk,rock,metal hier en daar wat blues en zelfs een snuifje funk
ik heb zoals ik al had gezegd 4 gitaren , hier even een lijstje in chronologische volorde
- Cgiant stratocaster , klassieke zwart wit uitvoering waar zowat iedereen met begon , voor € 50 gekocht en er zat een 15 watt versterker bij gekocht in oktober 2011
- Jack and danny Les paul model , Een les paul model , lijkt wat op een studio Heeft me nieuw 100 €gekost gekocht in september 2012 maar was helemaal mn ding niet
- Vintage Les Paul Geweldige gitaar mooie sunburst was iet van een 330 € en heb ook een mooie case voor 40 € op de kop getikt , nog geen 2 weken geleden
- Mysterie gitaar hollow body , tremolo systeem dat ik nog niet eerder heb gezien , voor 40 €van een man gekocht in de kroeg (ik zal het topic posten onder "mysterie hollow body")

Goed , ik blijf hier nog wel even hangen
Vriendelijke groet
Tito