PDA

View Full Version : Ik stel mij even voor.



Glenny
1 juni 2013, 06:06
Hoi allemaal!

Mijn naam is Glenn, woon en werk in Amsterdam en ben sinds afgelopen donderdag de bezitter van een akoestische gitaar. Ben een beginner dus zal mij nog moeten oriënteren op het een en ander. Ik bespeel wel ruim een jaar de mandoline en vind het geluid daarvan erg aangenaam. Oké, dit was het dan voorlopig eventjes( weet op dit moment niet zoveel te vertellen, komt door het tijdstip denk ik...)

groetjes!

:B:)

Glenn

SantaX
1 juni 2013, 07:37
Namens de feestcommissie heet ik u van harte welkom. Leuk forum hier met leuke mensen. Sommige zijn echte karaktertjes, maar iedereen hier is (als je zelf laat zien ook wat inzet te tonen) bereid je te helpen met de meest gekke vragen op gitaar en versterking/effecten gebied. Er zit hier zo ontzettend veel kennis, dat ik me er nog elke dag over verbaas.

Hopelijk ga je net zo genieten van de gitaar als van de mandoline. Een instrument dat ik zelf ook nog op mijn verlanglijstje heb staan.

Glenny
1 juni 2013, 09:42
Dank je wel Santax voor je hartelijk welkom namens de feestcommissie. Ach ja karaktertjes heb je overal toch? En 'gitaristen' staan toch bekend als eigenzinnige, eigenwijze, egotrippende, altijd maar pielende( aan de gitaar!) figuren?...:supercool:haha...Ik ben nog in de fase van mijn gitaar in de juiste positie/houding vasthouden want wat een verschil met mijn Mandoline!!! Ik pakte na wat oefeningen weer de Mandoline en ik schrok gewoon van alles!: geluid, formaat, bespeelbaarheid...alles is compleet anders! Dat is logisch natuurlijk want mijn akoestische gitaar 'lijkt' wel 2x zo groot en 3x zo zwaar en 4x zo moeilijker te bespelen. Doch ging er een 'geluiden'wereld voor mij open en kan ik al genieten van de gitaar...nou nog goed doorzetten met de basis van het gitaarspelen( gewoon veel oefenen dus) en dan gaan we ervoor!