PDA

View Full Version : Groter Model Showmaster Case 48



dacrow
30 mei 2013, 19:21
Weet er iemand een groter model van de Showmaster Case 48?

Ik heb dit gevonden:

Rockcase Alu Effect Pedal Case XLarge RC 23020 A, 80 x 50 cm

Al jaren de Showmaster in gebruik, 9j geleden gekocht voor 50€ super ding, de Rockcase is 139€ valt ook nog mee hé :)

Ik had een probleem dat ik een verhoogje had gemaakt in de Showm. om alle zooi onder te droppen maar nu gaat hij juist dicht en zit alles toch maar gepropt.

Iemand nog een alternatief?

Ik kom ook op keyboard cases uit die zijn ook redelijk geschikt..

BeeJee
30 mei 2013, 22:41
http://www.spider-engineering.co.uk/music/typeproducts.asp?groupID=4748

Geweldig degelijke cases voor een scherpe prijs in allerlei formaten. Ik heb al een aantal jaren de XXL als opvolger voor de showmaster 48.

Mitch
30 mei 2013, 23:08
Dat ziet er redelijk geniaal uit voor een mini synth die ik straks wil gaan vervoeren. Hoe zijn deze dingen aan de binnenkant uitgevoerd aan de onderkant? Is dat nou gewoon een harde plaat? Het lijkt me logisch voor pedalboard gebruik...

BeeJee
2 juni 2013, 00:08
Die spyders hebben een losse multiplex plaat onderin liggen. De case zelf is vanbinnen geheel met schuim bedekt, dus ook onder de losse plaat.

Mitch
2 juni 2013, 22:35
Da's toch wel heel interessant, thanks!

HaroldA
2 juni 2013, 23:01
Ik zou liever een hogere case hebben dan een bredere. Met zo'n Spyder case kun je amper de 2e rij pedalen verhogen.

dacrow
3 juni 2013, 10:32
Ziet er freakin geniaal uit !

XXL it is :)

En bestellen via die site is dit goed te doen?

dacrow
3 juni 2013, 22:17
Ik zie juist dat er bij de Spider Guitar Effects Pedal Board Flight Case XXLarge dit staat:

Usable internal height 110mm

Ik meet in mijn Showmaster case van bodem tot top, intern 105 mm

Ik zou hem juist kopen om meer in de hoogte te kunnen werken, zou dit bedoeld zijn tot aan de eggbox foam?

HaroldA
3 juni 2013, 22:59
Ik meet in mijn Showmaster case van bodem tot top, intern 105 mm

Dat zou meer moeten zijn. Showmasters zijn best "hoog" van binnen.

BeeJee
4 juni 2013, 20:30
De XXL is echt meer dan hoog genoeg voor 2 rijen pedalen. Ik heb er al vanalles in gehad op 2 hoogtes en ik heb nog nooit problemen gehad met sluiten. Mijn kabels gaan er zelfs ook altijd bij. Je krijgt veel waar voor je geld met die case. Het is echt een degelijke en stevige constructie i.t.t. de showmasters.

dacrow
5 juni 2013, 21:30
Ziet er goed uit :)

Hier nog enkele interessante modellen:

http://www.bax-shop.nl/pedaal-hoes-koffer/road-ready-rrgp32w-pedaal-flightcase-32-inch/product-details.html

Ik heb blijkbaar een ander model van Showmaster case 48, dit loopt niet schuin omhoog en de binnenmaat is maar 105mm terwijl de 'echte' schuine 160mm , gigantisch verschil dus..