PDA

View Full Version : Slaggitarist, sologitarist en drummer gezocht! Limburg



King Eric
25 juni 2003, 00:49
Wij, zangeres en bassist zoeken een slaggitarist, een sologitarist en een drummer voor serieuze rockcover band. We willen stevige rock gaan spelen zoals Nirvana, RATM, Skunk Anansie enz. Grote inzet, veel enthousiasme en podiumervaring vereist! Wij repeteren in Nieuwstadt (Limburg). Interesse mail naar rjkuijer@yahoo.com.

Guinness
25 juni 2003, 09:30
Hoe oud zijn jullie (ervaring) en willen jullie alleen maar covers spelen?

King Eric
25 juni 2003, 13:59
De zangeres is geloof ik 24 en ik ben 30. Zangeres heeft veel podiumervaring en zelf al dingen opgenomen. Ikzelf ben bloedfanatiek heb nog niet zoveel podiumervaring maar wel al enige bandervaring. We willen heel veel en zijn bereid om er ook hard voor te 'werken'. Verder is er genoeg kwaliteit om een top coverband te worden. Hoe is het met jouw ervaring? Voorlopig willen we alleen covers spelen op termijn wil ik graag ook eigen muziek schrijven en spelen.

Guinness
25 juni 2003, 14:24
Zelf ben ik ook 30 en bloedfanatiek maar mijn voorkeur gaat uit naar het schrijven en componeren van eigen materiaal. Covers zijn leuk als opwarmertje voor een band als je van plan bent om eigen materiaal te gaan brengen. Maar om te gaan spelen in het covercircuit (bruiloften en partijen)? Daar zou ik geen voldoening in kunnen vinden.

King Eric
25 juni 2003, 15:25
Jammer, toch bedankt voor je reactie!