PDA

View Full Version : Toepasselijk nummer voor date



Sander.
27 mei 2013, 19:58
Hallo allemaal,

Binnenkort heb ik een date :D. Hij heeft me gevraagd om een nummer op mn gitaar te spelen, alleen er is dus een probleem xD ... Ik ben nog een beginner, dus lang niet alle nummers zijn te doen... Ik heb zelf al best veel rond gezocht, maar 'Trying Not To Love You' van Nickelback leek me tot nu toe het geschikst, al is dat denk ik nog niet het beste nummer... Weten jullie misschien betere nummers? Ik ben echt compleet leeg met dat soort nummer... :???:
Ik speel op een elektrisch gitaar ;) .

Bij voorbaat dank :D !!!

Sander

barno
27 mei 2013, 20:25
niet dat de algemene concensus onder muzikanten ertoe doet maar volgens die concensus dus is Nickelback euh...zowat het schlechtste wat de rockmuziek is overkomen de laatste decennia :)

Sander.
27 mei 2013, 20:27
niet dat de algemene concensus onder muzikanten ertoe doet maar volgens die concensus dus is Nickelback euh...zowat het schlechtste wat de rockmuziek is overkomen de laatste decennia :)

Daarom vraag ik ook jullie hulp xD . Al vind ik trouwens Nickelback wel goed :) .

barno
27 mei 2013, 20:40
da's goed, want muzikanten kennende zal er ooit wel een tijd komen waarin Nickelback weer wel mag :)

tja, helpen met die keuze is moeilijk, zelf zou ik het doen met wat humor en dus een Beyonceetje ofzo coveren :)

Sander.
27 mei 2013, 20:43
da's goed, want muzikanten kennende zal er ooit wel een tijd komen waarin Nickelback weer wel mag :)

tja, helpen met die keuze is moeilijk, zelf zou ik het doen met wat humor en dus een Beyonceetje ofzo coveren :)
Even een dom noob vraagje hoor: Maar werkt de akoestische gitaar hetzelfde als een elektrische qua frets? Want dat maakt het bij dat soort nummers veel makkelijker om tabs te zoeken :) . (dus dat de 10e fret op een akoestische ook de 10e op een elektrische is)

grayfink
27 mei 2013, 21:15