PDA

View Full Version : Bluesband opgenomen



Han S
26 mei 2013, 17:21
http://www.youtube.com/watch?v=YdGkYZwHXpk&feature=player_embedded

Ik heb dit filmpje ook op recording gepost, maar ik wil graag weten wat jullie van het geluid vinden. Een band in een keer opnemen geeft problemen met lekkage van geluid naar andere microfoons. Zo hoor je de keiharde gitaar van de zittende gitarist heel goed op het drumgeluid. Maar toch hebben we daar in de mix niet echt last van gehad.

Wat vinden jullie van dit geluid?

arnoldtims
26 mei 2013, 17:44
Kan dit niet goed beoordelen via mijn computer speakertjes maar het klinkt goed in balans.
Heb idee dat de beide gitaren exact de zelfde partij spelen wat het misschien iets vlak maakt.

Maar! ik vind het erg lekker. Een goede blues band staat en valt voor mij door de zang.
Vind dat je echt een mooie stem hebt, hij klinkt ook nog erg lenig en jong voor een oude za.....:hide:

Dus studio technisch kan ik niks toevoegen maar ik vind het erg lekker.

Han S
26 mei 2013, 17:47
Haha, die zanger heet Robert en is iets jonger dan ik. Je ziet mijn achterkant even aan het begin van het filmpje.

arnoldtims
26 mei 2013, 17:56
Oops verwar ik de Technicus met de zanger:makeup:, ik denk ik zie een oudere man en ging er maar vanuit dat jij dat was.

Blijft overeind dat ik het goed vind klinken, speel het al af vanaf het moment dat je het poste en zat er al lekker overheen te pingelen.

pasqual
26 mei 2013, 23:44
Als er al overspraak was van de verschillende instrumenten, dan ben je er erg goed in geslaagd om dit niet te laten horen. Ik vind de balans erg prettig en alles is écht goed te horen. Het is een heel open sound in ieder geval. Het zal ook een verdienste van deze band zijn die erg strak spelen in deze opname. Kortom: goeie band, goeie opname ( geluid en balans ) én sfeervol beeld!