PDA

View Full Version : Bonjour :)



chicees@hotmail.com
24 mei 2013, 22:27
Hallo ^^

Ik ben Cees, 22 jaar oud, en ik stel me dus even voor :P Heb ook meteen een vraagje onderin, als dat er bij mag!

Hobbies: Gitaar (duh), gamen, verder hou ik van films en vooral van muziek.

Heb vier electrische en een akoestische gitaar staan:

-Gibson SG Special 2 met EMG's en een Zwarte Bigsby die ik er zelf op heb gezet met zo'n Vibramate hulpstuk
- Washburn X50pro (quilted). Dit is mijn favo plank, echt een heeeeerlijk ding.
- Epiphone '58 Korina V (Ebony)
- Dean From Hell (de cheap versie, dit was mn allereerste gitaartje)
- Fender nogwat 90, akoestisch en fijn :)

Verder speel ik door zo'n klein Blackstar 1 wattertje, en heb ik ook nog een ouwe Fender Hot Rod deVille 410 staan. Hierover ook direct mijn vraag: ik heb deze laatste vanavond te koop gezet, en heb een bericht op de email gekregen dat er een bericht verstuurd is (met daarin het verzoek om fotos). Nou probeer ik een mailtje terug te sturen, maar krijg direct een Delivery Error, kan niet bezorgd worden. De gebruikersnaam van de persoon is Drammer, meer info heb ik niet. Iemand een idee hoe ik deze persoon de foto's kan doen toekomen? Bedankt :)

En hopelijk tot op de forums :)

arcane
25 mei 2013, 09:35
Hallo ^^

Ik ben Cees, 22 jaar oud, en ik stel me dus even voor :P Heb ook meteen een vraagje onderin, als dat er bij mag!

Hobbies: Gitaar (duh), gamen, verder hou ik van films en vooral van muziek.

Heb vier electrische en een akoestische gitaar staan:

-Gibson SG Special 2 met EMG's en een Zwarte Bigsby die ik er zelf op heb gezet met zo'n Vibramate hulpstuk
- Washburn X50pro (quilted). Dit is mijn favo plank, echt een heeeeerlijk ding.
- Epiphone '58 Korina V (Ebony)
- Dean From Hell (de cheap versie, dit was mn allereerste gitaartje)
- Fender nogwat 90, akoestisch en fijn :)

Verder speel ik door zo'n klein Blackstar 1 wattertje, en heb ik ook nog een ouwe Fender Hot Rod deVille 410 staan. Hierover ook direct mijn vraag: ik heb deze laatste vanavond te koop gezet, en heb een bericht op de email gekregen dat er een bericht verstuurd is (met daarin het verzoek om fotos). Nou probeer ik een mailtje terug te sturen, maar krijg direct een Delivery Error, kan niet bezorgd worden. De gebruikersnaam van de persoon is Drammer, meer info heb ik niet. Iemand een idee hoe ik deze persoon de foto's kan doen toekomen? Bedankt :)

En hopelijk tot op de forums :)

Welkom op het forum!
Je zou de foto's kunnen oploaden op photobucket of picasa. Maar waarschijnlijk zijn de foto's te groot. De meeste mail-aanbieders hebben een limiet van 10 MB per mail dat je kan versturen. Je kunt dus ook proberen meerdere mails te sturen met elke keer 1 a 2 foto's.
Succes!