PDA

View Full Version : Gitaarmarkt Lay-out



XTZ
24 mei 2013, 00:16
Onlangs viel mij op dat Gitaarmarkt wat minder overzichtelijk lijkt geworden (of is dit altijd al zo?).
Wanneer je bijvoorbeeld op elektrische gitaren klikt zie je dat sommige advertenties wel 4 regels innemen omdat de kolom waar de "Titel" van de advertentie zo kort/smal/klein is.

Dit lijkt me niet nodig, omdat aan de linker- en rechterzijde van de gehele kolom een ruimte wit is (op een 13" laptopje).

Ik stel dus voor om de titelkolom wat te verruimen zodat elke advertentie weer netjes 1 regel inneemt. Dit zorgt mijns inziens voor een veel overzichtelijker geheel.

Ik heb geen idee of dit forum ook over de lay-out van gitaarmarkt gaat, maar ik wist niet waar ik het anders kwijt kon.

nickofzo
24 mei 2013, 16:21
Volgens mij waren ze al bezig met een versie van gitaarmarkt die overzichtelijker word.

Ace 1.15.19
24 mei 2013, 19:43
Als ik me niet vergis staat er, omdat er zoveel commentaar is op GitaarMarkt, inderdaad een nieuwe versie in de steigers. Maar deze laat tot de volgende update op zich wachten? Klopt dat?

Dit is gewoonweg niet te gebruiken onderhand.

Johannes
28 mei 2013, 07:53
Het maximum aantal tekens in de omschrijving en in het url vak zouden ook wat royaler kunnen, evenals de maximale grootte van de afbeeldingen.

Kim Wilson
28 mei 2013, 08:25
Als ik me niet vergis staat er, omdat er zoveel commentaar is op GitaarMarkt, inderdaad een nieuwe versie in de steigers. Maar deze laat tot de volgende update op zich wachten? Klopt dat?

Dit is gewoonweg niet te gebruiken onderhand.
Volgens mij zijn ze al twee jaar "bezig".

Buzzel
12 juni 2013, 16:55
De rare kolommen van gitaarmarkt komen volgens mij door idioot lange omschrijvingen van 1 advertentie op de pagina. Hierdoor verspringt alles en wordt het onleesbaar. Maar ach, ik heb er mee leren leven!

Verkoop en koop regelmatig spul via gitaarmarkt :)