PDA

View Full Version : voorstellen



neliss
22 mei 2013, 22:47
Hallo ik ben niels, 24 jaar en ben 2a 3 jaar geleden begonnen met gitaarspelen.
ik ben begonnen met een goedkope stagg een spaanse gitaar om te kijken of ik het wat zou vinden.
al snel moest er wat beters komen en toen ben ik voor een Ibanez ew20wne gegaan een semi akoestische western.
ik heb er nu een elektrische gitaar gekocht een Epiphone Les Paul plus top pro. en het is een plaatje:D

ik heb nog nooit les gehad en wat ik kan heb ik mezelf aangeleerd, maar ben voor elektrisch nu opzoek naar een goede leraar. want dit is toch net even iets anders als akoestisch haha.
ik hoop hier nog wat te kunnen leren op dit forum en stiekem ook een leraar te vinden die in veenendaal les geeft.
greets

:rockon::strat:

Harry
23 mei 2013, 10:47
hoi Niels, welkom! Weet niet of akoestisch gitaar spelen beslist makkelijker is dan elektrisch, maar het is geen slecht plan om les te nemen. Succes ermee!

neliss
24 mei 2013, 11:00
Dankje. Maar ik bedoel ook niet dat het makkelijker is maar het is weer heel anders en om alles zelf weer uit te vinden duurt denk ik langer als dat je een beetje hulp krijgt haha

Harry
27 mei 2013, 11:09
ja, het inderdaad anders. Je zou nog op youtube kunnen kijken, staan hier en daar nog wel handige lesfilmpjes op. Maar niets beter dan een goede leraar!