PDA

View Full Version : Focus - Sylvia gitaar cover



Herman
21 mei 2013, 22:46
Dag mensen!

Afgelopen weekend heb ik eens een elektrisch gitaar covertje gemaakt, puur voor de fun en om het eens te proberen met een goedkoop mic'je voor m'n amp.

Daarbij kwam ik op Sylvia van Focus uit! Viel me om écht mooi te spelen uiteindelijk zelfs nog een beetje tegen.. Technisch misschien niet bijzonder moeilijk, maar om het geheel echt mooi te spelen is lastig zat. Maargoed, zo voor een beetje klooien vind ik het best leuk gelukt.

Laat maar weten wat men er van vindt!


https://www.youtube.com/watch?v=n9BPJjPsq0M

driftkop
22 mei 2013, 02:53
Ik vind het goed! :ok:

Pepe
22 mei 2013, 03:21
Ik krijg hier van de jury een http://www.survivalbond.nl/images/smiley/tup.gif

Duhsjaak
22 mei 2013, 03:51
Hoor ik daar l'Herman doeze pwoin? Lieve God ik geloof zowaar dat dat zo is!!!
Lekker gitaartje, lekker een beetje branie achtig (dus niet teveel voorzichtigheid - lekker uit de losse pols).

Met zoveel talent ga je hoop ik toch niet alleen maar binnen de lijntjes kleuren hè? Dan ga je lekker aan het werk met oorspronkelijk materiaal.
En als je dan in een of ander stadion staat, en je hebt vier kleerkasten om je heen met van die foute MP3 spelerdingen in hun oren, dan zeggen Pepe en ik met een bakkie wijn in onze handen, dat wij bij de humble beginnings waren en dat wij het altijd al hebben geweten.

Van dat talent dus.
Heel fijn gozer!
Vriendelijke groet, Gus

Pepe
22 mei 2013, 04:16
http://www.eavbuzz.net/forum/Smileys/default/toast.gif

arjanb01
22 mei 2013, 08:11
😂😂😂mooi commentaar Gus, hilarisch als altijd! Mooi gespeeld Herman, lekkere slagjes en dat hoorn effect met je volume knop heel mooi gedaan. Meer van dat moois posten, hocus pocus bijvoorbeeld ?

Herman
22 mei 2013, 17:21
Bedankt iedereen voor de toffe reacties! Een stuk positiever dan ik had verwacht eigenlijk.:)

Gus, (meer) eigen werk komt er ook zeker nog wel weer hoor. Liggen nog genoeg ideeën op de plank!
Arjan, thanks! Hocus Pocus is ook een te gek nummer inderdaad! Maar het leadwerk daarin is toch echt (veel) te hoog gegrepen voor mij! ;)

Maar bedankt! Door dit soort reacties krijg ik spontaan zin om vaker eens een keertje een filmpje ergens van te maken, haha!

DennisZw
26 mei 2013, 17:47
dit heb je goed gedaan, ben zelfs een beetje jaloers

arnoldtims
26 mei 2013, 18:05
Dan moet ik maar zeggen dat het echt totaal ruk is en ik dat vele malen beter kan .









Nee hoor kan alleen maar beamen wat de anderen schrijven. Netjes en goed gedaan, of ik echt mooi vind weet ik niet.
Maar dat ligt aan het feit dat ik niet een groot fan ben van Akkerman, je sound vind ik zelfs beter dan het origineel.

Herman
27 mei 2013, 12:23
Thanks heren! En wat sound betreft, tsjah.. Ik heb Akkerman toch behoorlijk hoog zitten, maar ik ben inderdaad nog vrijwel geen filmpjes of fragmenten van hem tegengekomen waar ik z'n sound echt dik vond. Gelukkig kun je tegenwoordig al een hoop met vrij minimale middelen. :)

paulusdeBKB
27 mei 2013, 16:20
Wow, dat liedje was helemaal weggezakt in mijn bewustzijn. Dank dat je het voor me oprakelt, en wat heb je dat mooi gedaan!

-Martijn-
27 mei 2013, 19:27
Heel mooi!!