PDA

View Full Version : Voorstellen



BC Chris
21 mei 2013, 21:36
Hallo iedereen,

Ik ben Chris een keurig huisvader die zijn eeuwige jeugdliefde niet kan en wil loslaten, ik ben 35 en ik ben op mijn 19de begonnen met gitaarspelen en speel voornamelijk trashmetal e.d. Ik heb twee dochters die papa maar gek vinden als hij met zijn gitaar staat te beuken.
Ik heb helaas mijn geliefde marshall MF400 half-stack in moeten ruilen voor een blackstar HT club40 buizenversterker (overigens kwa geluid beter)

Ik ga snel ophouden met schrijven voordat het saai wordt

Groeten Chris

Duhsjaak
22 mei 2013, 03:41
Hi BC
Is dat al niet vóór Chris?
Afijn, je zult er een reden voor hebben.

Over het algemeen leer ik iedere dag wel weer wat. Maar iets dat er bij mij niet in kan is dat lekker lullen over gitaar spelen saai zou zijn?

Dan heb het het (gok ik) te lang niet gedaan. De ideale combi:
- over gitaarspelen lullen
- gitaar spelen
- over gitaarspelen lullen
- gitaar spelen
- over gitaarspelen lullen
- gitaar spelen
- over gitaarspelen lullen
- gitaar spelen
Ik zou bij wijze van improvisatie nog een wipje er tussen door kunnen gooien, maar afhankelijk van de leeftijd van je dochters legt dat gevulig. En je hoeft ons natuurlijk ook niet alles te vertellen!

Heb net mijn dochter naar Schiphol gebracht. Nachtvluchten? Nee, daaraan doen ze niet. Da's een belofte aan de politiek.
Ze hebben (tot drie uur 's nachts) alleen late avond vluchten, en (vanaf drie uur 's nachts) vroege ochtend vluchten. Ik ben blij dat mijn dochter er niet de oorzaak van is, dat zij hun belofte moeten breken.

Als je dit leest en je stelt jezelf eerlijk de vraag: Waar kun je beter over lullen, over Schiphol of over gitaar spelen. Moet ik je dan nog op weg helpen met het goede antwoord? Eerlijk zeggen hoor!

Have fun hier. EN welkom!
Vriendelijke groet, Gus

Ukeloeder
22 mei 2013, 10:03
Hi BC
Is dat al niet vóór Chris?
Afijn, je zult er een reden voor hebben.

Over het algemeen leer ik iedere dag wel weer wat. Maar iets dat er bij mij niet in kan is dat lekker lullen over gitaar spelen saai zou zijn?

Dan heb het het (gok ik) te lang niet gedaan. De ideale combi:
- over gitaarspelen lullen
- gitaar spelen
- over gitaarspelen lullen
- gitaar spelen
- over gitaarspelen lullen
- gitaar spelen
- over gitaarspelen lullen
- gitaar spelen
Ik zou bij wijze van improvisatie nog een wipje er tussen door kunnen gooien, maar afhankelijk van de leeftijd van je dochters legt dat gevulig. En je hoeft ons natuurlijk ook niet alles te vertellen!

Heb net mijn dochter naar Schiphol gebracht. Nachtvluchten? Nee, daaraan doen ze niet. Da's een belofte aan de politiek.
Ze hebben (tot drie uur 's nachts) alleen late avond vluchten, en (vanaf drie uur 's nachts) vroege ochtend vluchten. Ik ben blij dat mijn dochter er niet de oorzaak van is, dat zij hun belofte moeten breken.

Als je dit leest en je stelt jezelf eerlijk de vraag: Waar kun je beter over lullen, over Schiphol of over gitaar spelen. Moet ik je dan nog op weg helpen met het goede antwoord? Eerlijk zeggen hoor!

Have fun hier. EN welkom!
Vriendelijke groet, Gus

De late avondvluchten idd tot een uur of 3. En dan de heeeeeeeeeeeeele nacht niks tot men om 4:30 uur aan de vroege ochtendvluchten begint.

BC Chris vertelt ons helemaal niet op welke gitaar hij staat te beuken wanneer zijn dochters hem met stijgende verbazing bekijken.
Zou het een BC Chris kunnen zijn? eeeeeh, een BC Ris? Neehee, een BC Rich!
Een bietsie (jaaaa, da's leuk hè?! vast al beurse knieën van het lachen) thrashfan heeft natuurlijk een thrashgitaar. Niks trashy aan. Ik denk dat BC Chris dat ook heeft, maar voor 'ie dat vertelt weten we eigenlijk he-le-maal niks!

http://i271.photobucket.com/albums/jj138/saintOlav/smilies%20for%20every%20occasion/this20thread20is20useless20without20pichers.jpg

BC Chris
22 mei 2013, 12:25
Ik ben ooit begonnen met een squier strat en een heel klein versterkertje, later overgegaan op een epiphone les paul en een fender combo na nog een ibanez ergodyne , rg series en een s series gehad te hebben een washburn D333 gekocht (en doe ik nooit meer weg) een paar weken terug heb ik een BC rich mockingbird ST honeyburst gekocht en als het aan mij ligt komen er nog een paar bij. Na de fender combo ben ik naar een marshall mode four incl. Cabinet maar omdat ik nu alleen nog thuis speel was dit een beetje te veel volume. Dus speel ik nu overheen blackstar HT club 40 buizen . Ik speel dus voornamelijk hard rock en metal.

Mijn 2 dochters zijn 14 jaar en 4 maanden. Tot nu toe kijkt er dus nog maar 1 raar naar papa en de andere lacht alleen haha

Zo ff wat info aangevuld haha