PDA

View Full Version : Live Promo Video



Dribbel_
21 mei 2013, 21:23
Omdat onze laatste promo video alweer een tijdje oud en niet representatief meer was heb ik besloten een nieuwe te maken. In een kort filmpje laten zien wat je als band kan neerzetten is erg lastig als het behoorlijk gevarieerd is qua muziek maar ik denk dat het zo wel redelijk gelukt is :)


http://www.youtube.com/watch?v=EMQLO1LFVj0

guhlenn
23 mei 2013, 08:56
Dat ik geen fan ben en nooit zal worden was je denk ik al duidelijk, maar dit hebben jullie uitstekend in elkaar gezet. :)

Dribbel_
26 mei 2013, 23:45
Dat ik geen fan ben en nooit zal worden was je denk ik al duidelijk, maar dit hebben jullie uitstekend in elkaar gezet. :)


Dat had ik al door ;)

Maar dank je :)

SantaX
31 mei 2013, 21:55
Ras-entertainers, een band die zelf zo veel plezier heeft is per defintie een goede band.

Tabula Rasa
31 mei 2013, 22:02
Ik word vrolijk van het filmpje. Dat is een goed teken!

Mitch
31 mei 2013, 23:28
Misschien een muzikantending, maar ik vind het openen met een veel te snel ingezet Narcotic niet echt reclame.
Videotechnisch gezien: kopje Medleys is niet boeiend voor de geïnteresseerde boeker. Feest, dansen, classics, dat is hartstikke relevant. Maar geen potentiële boeker die zegt: "sja, als ze geen medleys doen dan houdt het op".
Tot zover de goed bedoelde kritiek, ik vind het verder een prima video, gelikt in de goede zin des woords.

Luke-wannabe
1 juni 2013, 02:20
Huh jij speelde toch in zo'n vette punkrock band?

Dribbel_
1 juni 2013, 12:33
Ras-entertainers, een band die zelf zo veel plezier heeft is per defintie een goede band.


Ik word vrolijk van het filmpje. Dat is een goed teken!

Dankje dat is goed om te horen. Dat is ook waar we het voor doen. Naast de muziek natuurlijk is entertainment voor ons heel belangrijk. Zolang jij als band kan uitstralen dat je plezier hebt slaat dat heel snel op het publiek over en dat is belangrijk.


Misschien een muzikantending, maar ik vind het openen met een veel te snel ingezet Narcotic niet echt reclame.
Videotechnisch gezien: kopje Medleys is niet boeiend voor de geïnteresseerde boeker. Feest, dansen, classics, dat is hartstikke relevant. Maar geen potentiële boeker die zegt: "sja, als ze geen medleys doen dan houdt het op".
Tot zover de goed bedoelde kritiek, ik vind het verder een prima video, gelikt in de goede zin des woords.

Narcotic doen we expres iets sneller. Iets meer uptempo maakt het nummer net wat fijner om op mee te springen, zoals het origineel is, is het eigenlijk net iets te traag om lekker mee te springen.

Dat van die medleys snap ik inderdaad wel, ik heb zelf ook getwijfeld of ik het er wel in wou verwerken. Toen een beetje rond gevraagd aan mensen en die vonden dat het zeker erbij moest, net als de DJ omdat eigenlijk dat ons trademark is op het moment, een soort van lange set lekker doorknallen maar wel met afwisselende nummers. Maar voor deze video kan ik je punt begrijpen.

En bedankt voor de reactie :)


Huh jij speelde toch in zo'n vette punkrock band?

Ja klopt, dat hebben we om verschillende redenen in de koelkast gezet. Eerste was om in een ander topic al beschreven dingen. Nu krijg je de mogelijkheid om voor een groot publiek te spelen en veel op te treden. In eerste instantie twijfelde ik ook wel of ik die overstap wou maken, maar de zanger uit die band zou ook voor zijn werk voor een jaar naar het buitenland gaan, dus die keuze was toen snel gemaakt.

Dat is wel een project wat ooit zeker terug zal komen :)