PDA

View Full Version : Alice in chains - Stone cover



YannickH
21 mei 2013, 21:06
https://www.youtube.com/watch?v=UV_IRSzxTrU

opgenomen met line6 ux2.

Brum
22 mei 2013, 20:13
Ik vind 'm niet slecht gedaan op zich, alleen mis ik de lichte mutes in de mainriff. Jij speelt 'm volledig open. En het snelle riedeltje in het begin van de solo, wat zich nog een keer herhaalt, die klopt bij jou volgens mij niet helemaal. De feel van Cantrell z'n frasering is sowieso nog niet zo makkelijk als dat het lijkt, ik kan het niet in ieder geval niet, dus wat dat betreft heb je het nog niet zo slecht gedaan.;)

YannickH
22 mei 2013, 21:34
normaal zou dat stukje moeten kloppen maar ben niet 100% zeker. mja ik heb m'n best gedaan.
thx voor de commentaar!

guhlenn
23 mei 2013, 08:58
lekkere tone!

YannickH
23 mei 2013, 12:11
haha vind je? :p
mijn mesa sound is 100 keer beter hoor.
de opname van het geluid doe ik met een Line6 -UX2.
het filmen doe ik dan met de mesa aan maar dan voeg ik de apart opgenomen sound in de video toe.

eerst filmde ik gewoon alles te samen maar dan kreeg ik een slecht geluid (veel te rommelig als alles door elkaar zit)
en nu op deze manier komt de sound goed door de mix :)

guhlenn
23 mei 2013, 12:49
haha vind je? :p
mijn mesa sound is 100 keer beter hoor.
de opname van het geluid doe ik met een Line6 -UX2.
het filmen doe ik dan met de mesa aan maar dan voeg ik de apart opgenomen sound in de video toe.

eerst filmde ik gewoon alles te samen maar dan kreeg ik een slecht geluid (veel te rommelig als alles door elkaar zit)
en nu op deze manier komt de sound goed door de mix :)

LOL. Ik wilde in eerste instantie toevoegen 'voor een dual rectifier', maar dacht, doe es aardig. Hoe dan ook, ik blijf erbij: klinkt lekker.

YannickH
23 mei 2013, 16:42
haha gefopt ;)

ik gebruik nu wel op de UX2 de mesa die daar inzit maar de echte klinkt toch nog wel heeeeeel wat beter :D