PDA

View Full Version : Nieuwe amp: vox Lil' Nighttrain



Les Paul Reed Smith
18 mei 2013, 19:31
Vandaag mijn nieuwe (2e hands) Lil' Nighttrain binnen gekregen. Aangesloten op mijn Kool en Elfring met 2 x pre Rola Greenbacks. Volume is precies goed voor in mijn studio. Ik kan hem lekker open draaien zonder meteen een gehoorbeschadiging te krijgen.
De sound is eigenlijk precies wat ik er van gehoopt had. Clean mooi warm en dik, zonder modderig te worden. Reageert goed op de dynamiek van je spel. Met een Les Paul begint het cleane kanaal snel te crunchen als de gain voorbij 9 uur komt. En wat voor een crunch! Dit is precies wat ik van mijn oude AC 15 zo lekker vond.
Al met al een lekkere amp voor thuis. Ik heb hem vooral gekocht om makkelijk opnames er mee te kunnen maken. Dat gaat vast lukken :)

Mitch
18 mei 2013, 20:59
Ah, toch gekocht? Gefeliciteerd, is één van Vox' leuke nieuwe aanwinsten dit decennium.

Les Paul Reed Smith
19 mei 2013, 09:22
Ja, ik kwam deze tegen op marktplaats. Nieuw zijn ze al niet duur, 2e hands is het de prijs van een leuk pedaaltje. Veel waar voor je geld.
Ik ben benieuwd hoe de opnames gaan klinken.
Overigens zijn er nog 2 leuke kleine amps onderweg......Verzameling compleet maken...;)

Mitch
19 mei 2013, 14:56
Emiel heeft zijn Studiocage te koop, dus als je eens gek wil doen... :D

Les Paul Reed Smith
19 mei 2013, 15:49
Is dat mijn oude niet? Eigenlijk best interessant....

Lexvandoef
22 mei 2013, 19:07
Hup nog meer kleintjes erbij! Leuk ding, deze ken ik nog niet maar ziet er leuk uit! Congratz!

Les Paul Reed Smith
22 mei 2013, 19:59
Thanx Lex. Deze is erg leuk. Zeker voor het geld :).

smullie
23 mei 2013, 15:19
Ik heb em ook al een jaartje... Ik heb er een Palmer 112 cab met Celestion Greenback (8 Ohm) onder staan zodat hij op 1,5W komt en ik ben er nog altijd heel blij mee...

joogi
23 mei 2013, 15:55
als emiel een cmw studio cage te koop heeft
wil ik hem wel kopen
ik heb volgens mij zijn cmw fat 15 al
pm me maar