PDA

View Full Version : Rockabillygitarist zoekt (beginnende) contrabassist en/of drummer - amstelveen



evad2013
15 mei 2013, 10:21
Beste muzikanten,

Mijn naam is Dave en ik speel ongeveer 4 jaar gitaar. Ik speel graag rockabilly. Ook vind ik psychobilly en surf erg leuk. Ik heb sinds een maandje of 9 een Gretsch Electromatic.

Ik heb een keer eerder in een band meegespeeld maar ben er toen mee gestopt omdat ze meer van de metalscene waren.

Ik speel voornamelijk hillbilly hellcats, the rev horton heat, Danny vera (zie voetbal international huisband), Wild Rooster, Chris Isaak en the Di Maggio Connection spreekt mij ook erg aan.

mvg
Dave

Pepe
15 mei 2013, 10:57
Als je Rockabilly speelt lig je gelijk al een paar punten voor op de rest


Ik voel iets klassiekerigs opkomen....


https://www.youtube.com/watch?v=pwnZDakp_v4

evad2013
15 mei 2013, 12:34
Daarnaast wil ik zeggen dat ik ook open sta voor gewone rockabilly en americana. Ik kan alleen niet zingen!

Aha the cramps :blast: niet echt mijn ding maar die scheurende gitaar klinkt wel lekker!

Harry
15 mei 2013, 16:10
ach, Poison Ivy in geile pakjes met een dikke Gretsch en Lux Interior op pumps in maat 47.... waar vind je nog zoiets...



Succes met je zoektocht Dave!

Duhsjaak
15 mei 2013, 21:55
Hi Dave
Je zingt nietn is een compleet andere dan 'ik kan niet zingen'. Want ik kan het niet en doe het toch.

Bijzonder sympathiek initiatief!!! Veel succes met je zoektocht en fun met je band.
Go go go Dave! Ouwe dorpsgenoot.
Vriendelijke groet, Gus

evad2013
16 mei 2013, 10:52
Bedankt voor de reacties heren (en Duhsjaak's advies)! ;)

Harry
16 mei 2013, 10:56
dat is wel een goede inderdaad! We konden (heeeel lang geleden) geen zanger vinden, en toen werd ik aangewezen als nieuwe zanger. En ik zing al weer een hele tijd met veel plezier. Het is te leren en scheelt je een frustrerende zoektocht.