PDA

View Full Version : Zeeer beginnende gitarist en ervaren schatgraver Hallo. Over Duesenberg en Gibson



g.f.mooij
15 mei 2013, 00:58
hallo
Voor het eerst op het forum en ik krijg volgende week m'n eerste gitaarles. Dus ik ben er vlot bij.
Ik ben ook lid geworden om jullie iets voor te leggen. Ik heb 8 gitaren in mijn bezit gekregen omdat ik als een soort schatgraver werk bij een kringloopbedrijf en soms krijgen we spullen uit een faillissement.
Dat is heel naar, maar anders zouden deze instrumenten vernietigd zijn geworden en nu houden we o.a. een aantal mensen aan het werk die anders nooit een baan zouden vinden. Ik heb ze dus op Marktplaats gezet, maar er zit er een bij of eigenlijk twee die mogelijk voor hier interessant zijn.
[mod edit]

Ace 1.15.19
15 mei 2013, 01:11
Het is voor jou een geluk dat je die exemplaren recht voor je neus op hebt kunnen rapen. Tevens is het lekker dat ze zoveel poen waard zijn.

Echter, verkoop is helaas op dit forum niet toegestaan. GitaarNet heeft wel een onderdeel waar je gebruik van kunt maken (boven in de rode balk GitaarMarkt), of zet ze met foto op Marktplaats en/of Speurders. Je kunt dan wel een link naar desbetreffende advertentie in je onderschrift plaatsen, dat wordt 'gedoogd'.

Succes!

Mitch
15 mei 2013, 09:01
Scheelt mij typen, zie bovenstaand.